Har ni sex under mens, eller gör du det skönt för din partner då istället?
Undrar lite hur ni andra gör under mens.
Har ni sex? Om inte, tillfredställer ni er karl varje dag då?
Undrar lite hur ni andra gör under mens.
Har ni sex? Om inte, tillfredställer ni er karl varje dag då?
Vi har sex om vi är sugna på det. Mensen hindrar inte det.
Men det skulle aldrig falla mej in att tillfredställa honom varje dag, utan att få något själv!
Vi har inte sex under mensen av infektionsrisken, är väldigt känslig tyvärr :(
Med tanke på att vi i vanliga fall har sex ungefär 1-2 gånger/vecka så tillfredsställer jag honom inte heller under mensen, kan hända någon enstaka gång.
jag är aldrig sugen på sex under mens, så nej...varken ihop eller att jag tillfredsställer honom. Och jag säger som föregående, jag vill ha nåt själv om jag ska tillfredställa. Aldrig min smabo tillferdsställer mig utan att vilja ha själv så...
vad kan hända om an har sex under mens? vad för infektioner talar vi om?
Jag har varit sugen, men nej, det flyger inte så högt. Det blir inget annat än smek och kramar då, så jag tillfredsställer alltså inte honom heller (det skulle han dock inte begära).
Jag är heller aldrig sugen på sex då jag brukar ha ont. Så nej. Vi kan vänta i fyra fem dagar med sexet. Sedan tycker jag det är äckligt att ha sex när man blöder från underlivet och tycker inte alls det är fräscht. Vissa saker tycker inte jag mannen ska behöva se eller lukta heller!
Infektionsrisken ökar under mensen eftersom blodet är en bra grogrund för bakterier, risken minskar drastiskt om man använder kondom. Just vilka infektioner det handlar om har jag inte exakt koll på men det lär ju handla om de vanliga man brukar få i underlivet...
Om vi känner för att ha sex har vi det oavsett mens eller inte. Har väl hänt att jag har sugit av honom om jag har haft ont i magen men oftast blir jag då så kåt att jag vill ha sex i alla fall.
Min sambo märker direkt när jag har mens för jag blir överkåt, helt sjukt.. Och det är lite trist i och med att min sambo vägra ha sex med mig när jag har mens såå jag kan säga att trots att mensen bara varar i 5 dar så är det dem längsta nånsin.. Händer väl nån gång att jag lyckas kåta upp honom tillräckigt för att ha sex vid mens annars så visst tillfredställer jag honom på annat sätt om han är sugen!!!