• SaraBaraSara

Ullared söndagar???

Någon som har vart och handlat på Gekås/Ullared nu när dom har söndags öppet? Undar om det lika myket folk där då??
    Ska nämligen dot imorn..

Skriv en rad!

• Svar på tråden Ullared söndagar???
  • vispen76

hej det e öppet i mon 9 till 17 gå in på www.gekas.se du kan också ringa 034637500 å kolla om det e några köer; har en telesvar som säger det

• SarahA

Ja det är ungefär lika mycket folk..

• SarahA

plus att det är löningshelg nu ju ;)

• Mammis70
    vispen76 skrev 2008-10-25 17:27:26 följande:
    hej det e öppet i mon 9 till 17 gå in på www.gekas.se du kan också ringa 034637500 å kolla om det e några köer; har en telesvar som säger det
    Tack för tipset.
  • Mammis70
    SaraBaraSara skrev 2008-10-25 17:24:33 följande:
    Någon som har vart och handlat på Gekås/Ullared nu när dom har söndags öppet? Undar om det lika myket folk där då??Ska nämligen dot imorn..Skriv en rad!
    Vi ska ditt någon gång nästa vecka.
  • Mammis70
    SarahA skrev 2008-10-25 17:27:35 följande:
    Mmmm.
  • Mammis70
    SarahA skrev 2008-10-25 17:27:52 följande:
    plus att det är löningshelg nu ju ;)
    Det stämmer ju.
  • SaraBaraSara
    vispen76 skrev 2008-10-25 17:27:26 följande:
    Köerna bryr ja mej inte om mest om det är lika mycket folk som det brukar vara.. Vi är där tills det öppnar så lär ju märka om det är några köer då .. Tak för tipset!
  • emet

Denna helgen skulle jag inte rekomendera, lönehelg. Det är en del att tnka med gekås =) LÖnehelg, barnbidarg och pensionen, vid de tillfällena är det mycket folk, kan även vara kö då... vid vissa tider när man kommer är det även bussar som kommer då kan man också hamna i kö...

Lycka till och fynda på...

• SaraBaraSara
    SarahA skrev 2008-10-25 17:27:35 följande:
    Ook jo ja vet löne helg oxå ,är väl säkert en massa folk bara för det.. men man kan ju hoppas på att det inte är överdrivet med folk.
  • SaraBaraSara
    emet skrev 2008-10-25 17:31:04 följande:
    Denna helgen skulle jag inte rekomendera, lönehelg. Det är en del att tnka med gekås =) LÖnehelg, barnbidarg och pensionen, vid de tillfällena är det mycket folk, kan även vara kö då... vid vissa tider när man kommer är det även bussar som kommer då kan man också hamna i kö... Lycka till och fynda på...
    Jo ja vet skit dumt att åka denna helg .. men får väl trängas bland alla tanter i vanlig ordning.. :P oh hoppas på att man inte får panik bland alla ..
  • emet
    SaraBaraSara skrev 2008-10-25 17:35:31 följande:
    Jo ja vet skit dumt att åka denna helg .. men får väl trängas bland alla tanter i vanlig ordning.. :P oh hoppas på att man inte får panik bland alla ..
    Nej det fixar du är du inte så blyg som jag så bara ta för dig speta armbågarna, akta hälsenorna och skrik flytta på dig om det är någon som parkerar sig i gången =) Ha det så kul!
  • SaraBaraSara
    emet skrev 2008-10-25 17:40:31 följande:
    Nej det fixar du är du inte så blyg som jag så bara ta för dig speta armbågarna, akta hälsenorna och skrik flytta på dig om det är någon som parkerar sig i gången =) Ha det så kul!
    Hahaa .. har ju vart där förr så vet ju hur det är oh hälsenorna råkar alltid illa ut .. min sambo har humör så han säger allt till när dom kör som galningar :P
Svar på tråden Ullared söndagar???