• Anne79

Doptårtor i Göteborg??

Någon som vet var man kan beställa specialdesignade tårtor i Göteborg??
    Jag har redan talat med Engelska Tårthuset men skulle vilja ha lite mer alternativ.

På The Dubliner jobbar en bagare som gör superfina tårtor! Han heter Kenneth men kan ej hans efternamn. Men jag har inte numret till honom. (Vill helst undvika och fråga Dubliner om de har hans nummer då jag inte tror att de uppskattar att man ringer om honom, han bakar bara bröd åt dem, tror jag).
    Någon som känner till honom och har hans tel nr?

• Svar på tråden Doptårtor i Göteborg??
  • honyponken

men om han jobbar där så kan du väl gå dit och fråga om han e "inne idag" . så kan du ju prata med honom själv... om han jobbar sånna tider att du kan gå dit alltså.
    annars vet jag tyvärr inte , men har du inte hittat nått bra bageri nånstans?? bor själv i gbg och har sett ett bageri som gör jättefina tårtor nära bion...på tvärgatan till bion vid domkyrkan

• Kicki1

Jag tror att Steinbrenner & Nyberg gör tårtor av alla varianter. De ligger brevid World Class vid sidan av Sheraton.

• Anne79

Tack för tipsen!
    Förut jobbade han tidiga morgonar ca 06 och några få timmar framåt. Så tidigt orkar jag inte åka dit även om lillkorven är vaken då

Men nu har syrran hittat hans tel nummer (hon beställde oxå en tårta av honom). Så jag talade med honom idag, han fixar tårtan jag vill ha

• Carolyn

Hej! Anne79
    Hur bra är han.?...jag är i desperat behov av en designade barntårta òch alla konditorier har sommarstängt! :(
    Hur fick ni hans nr? 

Svar på tråden Doptårtor i Göteborg??