• Lisette84

Bra privatläkare i Jönköping?

Nån som går/gått hos nån bra privatläkare i jkpgs området?

• Svar på tråden Bra privatläkare i Jönköping?
  • Lisette84

vid apoteket? lr hmm... hur många är dom där? vet du de?
    går på ett ställer där det bara är en läkare... och han ska ju ständigt va ledig. är hopplöst!

• solbris

Jag går på gallerians läkarmottagning. Läkaren heter Carl-johan granqvist och är jättebra. Jag har haft tur och fått snabba tider när jag ringt.

De ligger rakt över åhlens nere på stan

• Pimpinellan

Instämmer med solbris. Lätt att få tid och han är väldigt sympatisk Carl-Johan. Kunnig också på det han gör vilket ju inte alla gynläkare är.

• Fismamman

Också gått hos Carl-Johan. Supernöjd.

• Lisette84

låter ju intressant... är han ensam läkare på den mottagningen lr?

• Pimpinellan

Japp,han är ensam,men det brukar vara lätt att få tid ändå. Han klämmer in en där det går!

• Stormstarlight

Roligt att läsa att ni tycker han är bra vi ska dit på ett första besök nu i januari. Vilken privatklinik i göteborg blir det sen någon som vet?

• Pimpinellan
    Stormstarlight skrev 2010-12-08 19:20:43 följande:

Roligt att läsa att ni tycker han är bra vi ska dit på ett första besök nu i januari. Vilken privatklinik i göteborg blir det sen någon som vet?

Han samarbetar med CA vet jag,men IVF-kliniken vet jag inte. Ta den andra i så fall!
  • Geffan

Jag går hos Carl-Johan ,brukar funka bra med tider, har några tillfällen fått vänta. Han känns väldigt kunnig =)

• vanligmänniska

Ligger inte i Jönköping men så nära dte bara går, Huskvarna. Jag går på Huskvarna vårdcentrum hos en gyn, Anna-Maja. Jag tycker hon är såå bra, jag har inte behövt vänta på något (förutom första besöket 1 månad). Kan rekomendera henne varmt. Är anslutet till landstinget så går på högkostnadsskydd.
    Jag valde den enbart för att hon var kvinna, annars har jag med hört mycket gott om Carl-Johans klinik!

• Fille01

Är det någon som vet om Carl-johan tar mot personer för hud? T.ex acne eller något liknande?

Svar på tråden Bra privatläkare i Jönköping?