• Liaaa

Hockey/korpenlag i Vsterås

Hej jag undrar om det finns korpenlag i hockey i västerås? Min sambo tycker sånt är jätte kul men har inte hittat nå om det?
    El finns det fler som vill vara med och starta ett sånt lag?

• Svar på tråden Hockey/korpenlag i Vsterås
  • M C Catta

Hmmm.. Ring till VIK eller VHC och fråga om dom har något hobbylag... O ring till korpen också, ibland kanske dom inte har allt på hemsidan.

• M C Catta

Annars är det nog bara att börja ragga folk på arbetsplatsen, gymmet, mataffären osv. Sen är det säkert ett problem att få istider... =(

• Liaaa

ja det e sant...tänkte om det fanns några killar här som läser inläggen och nappar=)

• Robbn

fins rinkbandy, rätt snarlikt? annars kan han ju altid söka sig till lag som råby eller skultuna känns som de är i klass med korpen :)

• Robbn

M C Catta skrev 2008-10-25 23:10:39 följande:

Hmmm.. Ring till VIK eller VHC och fråga om dom har något hobbylag... O ring till korpen också, ibland kanske dom inte har allt på hemsidan.
    Vik och vhc är numer desamma men går under namnet Vik hockey/Vik hockey ungdom.
  • Liaaa

nja riktigt likt är det nog inte:) han vill nog ha et lag här i västerås...måste väl finnas fler än han som vill hålla på med det här?=)

Robbn skrev 2008-10-28 22:10:53 följande:
    fins rinkbandy, rätt snarlikt? annars kan han ju altid söka sig till lag som råby eller skultuna känns som de är i klass med korpen :)
  • Robbn

kan höra mig för med en arbetskamrat, har för mig dem skulle dra ihop ett lag, men inte säker på om de va hockey eller rinkbandy.

• Liaaa

ok, gör de=)

Robbn skrev 2008-10-28 22:20:07 följande:
    kan höra mig för med en arbetskamrat, har för mig dem skulle dra ihop ett lag, men inte säker på om de va hockey eller rinkbandy.
  • Robbn

hörde med killen på jobbet, de är nog skultuna som gäller. annars rinkbandy...

Svar på tråden Hockey/korpenlag i Vsterås