Hockey/korpenlag i Vsterås
Hej jag undrar om det finns korpenlag i hockey i västerås? Min sambo tycker sånt är jätte kul men har inte hittat nå om det?
El finns det fler som vill vara med och starta ett sånt lag?
Hej jag undrar om det finns korpenlag i hockey i västerås? Min sambo tycker sånt är jätte kul men har inte hittat nå om det?
El finns det fler som vill vara med och starta ett sånt lag?
Finns iaf i bandy.. Det vet jag. Kolla korpens hemsida...
har gjort de men ingen i hockey
Hmmm.. Ring till VIK eller VHC och fråga om dom har något hobbylag... O ring till korpen också, ibland kanske dom inte har allt på hemsidan.
Annars är det nog bara att börja ragga folk på arbetsplatsen, gymmet, mataffären osv. Sen är det säkert ett problem att få istider... =(
ja det e sant...tänkte om det fanns några killar här som läser inläggen och nappar=)
fins rinkbandy, rätt snarlikt? annars kan han ju altid söka sig till lag som råby eller skultuna känns som de är i klass med korpen :)
M C Catta skrev 2008-10-25 23:10:39 följande:
nja riktigt likt är det nog inte:) han vill nog ha et lag här i västerås...måste väl finnas fler än han som vill hålla på med det här?=)
kan höra mig för med en arbetskamrat, har för mig dem skulle dra ihop ett lag, men inte säker på om de va hockey eller rinkbandy.
ok, gör de=)
hörde med killen på jobbet, de är nog skultuna som gäller. annars rinkbandy...