• ankaplanka

Vad är det konstigaste din hund gillar att äta?

Ni som har hundar som gillar att äta allt annat förutom sin egna hundmat. Min hund älskar bananer, hon vet direkt när man kommer hem från affären å det ligger bananer i påsen. När man knäcker en och ska äta kan hon bli alldeles tokig om hon inte får smaka. Hon har t.o.m stulit från bordet å käkat upp med skal å allt. Det är dock ganska charmerande å inget jag ser som något problem. Vad äter din hund?

• Svar på tråden Vad är det konstigaste din hund gillar att äta?
  • MinnY

vet iinte om det är så konstigt men min hund älskar stuvade markaroner och prinskorv. han kan inte sitta still när han ser att vi äter det.

.?:*¨¨*:?..?: *¨¨*:?..?:*¨¨*:?.MaHoo.?:*¨¨*:?..?: *¨¨*:?..?:*¨¨*:?.
  • stunning holly

Gott o blandat o "kalle-macka" va min golden tokig i. Fick han hårt bröd utan kalle på lämnade han den orörd på sin filt. =)

• Snuvan

Min hund äter allt utom tomater, de är för slajmiga tycker han.
    Allt som är knaprigt älskar han. Men sallad, gurka, apelsin, banan allt går ner.

• köttbullelydnad

Nappar, helt vanliga tappade barnnappar

• Namaste72

Tomat... hur märkligt som helst.

{} I´m too young to be so old{}
  • Cilla R

Min mops äääälskar bananer Skrattande

Mamma till Néa och Ophelia!
  • Stjärnstoft

nu har jag ingen hund, men de vi haft tidigare var helt galna i de bitar av hästhovarna som blir när man verkar hovarna.... urk.... som att äta nagel typ. Vi fick jobba hårt på att hålla hundarna borta från stallet för det är inte så himla schysst för magarna.

• Snuvan

Vidrigt med hovbitar men varför inte, de verkar ju inte vara så fräscha. Eller vad sägs om träbitar, hönsskit, hästskit, löv, pinnar, stenar, gräs och lera. Inte konstigt de blir dåliga i magen ibland. Jag behöver väl knappast lägga till att vi bor på landet...

• Mistys Daisy
    BinniBoo skrev 2008-10-26 16:28:23 följande:
    Min rottweiler älskar vindruvor :D
    Kan inte vindruvor vara farligt för hundar?!
Svar på tråden Vad är det konstigaste din hund gillar att äta?