• BenZaa

Siffran 13 förföljer oss!!

Förra året hade jag och min man mycket med siffran 13 att göra. Fredag den 13:e dessutom!
    I år fick vi veta att vi väntade barn.. fredagen den 13:e och den 13:e denna månad hände något jag inte vill ta upp här..

Någon mer som har en siffra som jagar er?

• Svar på tråden Siffran 13 förföljer oss!!
  • Syss Inha

Nope, men är det inte siffran 23 som brukar hänga efter folk?
    Finns nog både en film och några böcker om det fenomenet, men jag är inte så insatt.

En del säger "man ser det man vill se", kan säkert stämma för en del men andra inte.
    Många säger att jag har låst mig vid att förföljas av otur men jag hävdar motsatsen.
    Jag har fanimej alltid otur, det förföljer mig precis som erat 13

• BenZaa

Syss Inha skrev 2008-10-26 22:37:04 följande:

Nope, men är det inte siffran 23 som brukar hänga efter folk?Finns nog både en film och några böcker om det fenomenet, men jag är inte så insatt.En del säger "man ser det man vill se", kan säkert stämma för en del men andra inte.Många säger att jag har låst mig vid att förföljas av otur men jag hävdar motsatsen.Jag har fanimej alltid otur, det förföljer mig precis som erat 13
    Jo, det finns en film iaf, den har jag sett. det var där jag började undra om siffran 13 förföljer oss.. *skrattar*
  • Ninno

Jag skulle vilja säga siffran 27. Jag och sambon har varit på tre ultraljud hittills, slumpvis inbokade...

första UL: 2008-06-27
    andra UL: 2008-08-27
    tredje UL: 2008-10-27

La märket till detta igår när jag kollade igenom våra mvc-papper.
    Läskigt eller vad?! :o

Svar på tråden Siffran 13 förföljer oss!!