• candyheart

Potträningstrosa, vart köper man det?

Hej hej!

Jag skulle vilja köpa ett par potträningstrosor, men vart köper man dem? Finns de på flera olika ställen? Ska man tänka på något särskilt? Finns det några som är bättre än andra?

Tack tack!

• Svar på tråden Potträningstrosa, vart köper man det?
  • Viewsonic

I en affär med bra blöjsortiment, såsom Coop.

dator heter det. datOR...
  • candyheart

Eh va? Inte fan har ica maxi såna trosor heller? Jag menar inte byxblöjor om det var det du trodde, utan jag menar trosor som liksom är dubbla och håller liiiite tätt.

• Viewsonic

Jag tänkte på potträningsblöja, har inte hört talas om potträningstrosa. Jag vet inte vad Ica Maxi har för sortiment.

Jag hade tänkt skaffa potträningsbyxor, men en väninna sa att jag skulle prova utan. Då körde jag vanliga kläder och förklarade att hon fick gå på pottan. (Hon kunde det redan). Sen kissade hon på sig några gånger och blev blöt under 2 veckor och sen var hon torr.

Gick samtidigt på dagen och natten. Hade nattblöja några veckor, men den var torr. Hon fick kissa innan hon gick och la sig.

Torr vid ca 3 år, hade säkert gått att göra mycket tidigare.

dator heter det. datOR...
  • dotson

Hej!

Jag köpte tre par av märken Bright Bots. De finns i nätbutiker (googla!). De var suveräna att ha. Använde dem när sonen var hyfsat torr och vi skulle på längre utflykter då vi inte hade nära till toan eller när vi var borta. Då kunde han kissa lite utan att det gick igenom alla kläder.

• candyheart
    dotson skrev 2008-11-04 13:12:45 följande:
    Hej!Jag köpte tre par av märken Bright Bots. De finns i nätbutiker (googla!). De var suveräna att ha. Använde dem när sonen var hyfsat torr och vi skulle på längre utflykter då vi inte hade nära till toan eller när vi var borta. Då kunde han kissa lite utan att det gick igenom alla kläder.
    Tack vad bra, behövde njågot att googla på!
Svar på tråden Potträningstrosa, vart köper man det?