• Fruochmamma

Bästa tatueringsstudion Göteborg???

Söker Göteborgs bästa tatuerings-studio?!

Undrar sedan om någon kan ge en angivelse på pris om man vill tatuera in ett namn (6 bokstäver) på insidan av armen. Bokstäverna ska vara i svart och bör vara ca 4 cm höga.

TPF

(¯`°?.¸ ღ♥ Ludvig + Larsa + Tess + mamma = sant ♥ღ ¸.?°´¯)
  • Svar på tråden Bästa tatueringsstudion Göteborg???
  • Fruochmamma

* puff *

• lillastjärnan

Heidi är ju bra och sist jag hörde även city tattoo. Jag var o gjorde namn på handleden hos dansken på andra långgatan (minns inte namnet). Blev jättebra, men var ju vanlig skrivstil. Skulle jag göra ngt avancerat så skulle jag välja ngn annan.

* Filippa 040820 // Isabelle 080822 *
  • Fruochmamma
    lillastjärnan skrev 2008-10-29 11:35:26 följande:
    Heidi är ju bra och sist jag hörde även city tattoo. Jag var o gjorde namn på handleden hos dansken på andra långgatan (minns inte namnet). Blev jättebra, men var ju vanlig skrivstil. Skulle jag göra ngt avancerat så skulle jag välja ngn annan.
    Tack :) Ja, alla pratar om Heidi - för vilken studio är det nu hon arbetar?
  • lanfear

jag själv tycker inte att Heidi är så super som alla säger (hon är grym på porträtter däremot) men Niki som jobbar för henne är otroligt otroligt begåvad tatuerare! han ska minsanntatuera mig (snart hoppas jag) men du ska veta att dessa har lååååånga väntlista! bara Niki är fullbokad ett år frammåt! (är det ifs nått litet han kan göra på en-2 timmar så borde han nog kunna pressa in en nån stans men då jag ska ha en stor tatuering på hela ryggen så blir det lite mer väntan för mig!)

länk till Heidi Hay tattoo studio
    http://www.heidihay.se/tattoo/index.php?page=5

stavar som en kråka! so what?
  • tezz840
    danosani skrev 2008-10-29 12:21:24 följande:
    buzz stop 28! gamlestan.
    Skojar du? Jag har gjort min ena tatuering av tjejen där och den var bra i 1 år och nu ser den förjävlig ut. Dom är nonchalanta också...

Jag vill rekommendera Star tattoo som ligger vid Ejdergatan/Redbergsplatsen. Han är jätteduktig och trevlig och månar verkligen om sina kunder.. Dit har jag gått till mina senaste och tänker inte gå nån annanstans.. =)
  • Moadja

heidi hay tattoo, garanterat
    tatuerade mig själv där -06 och blev supernöjd!

Svar på tråden Bästa tatueringsstudion Göteborg???