• linduspindus

babysim i Stockholm? ni som har erfarenhet!

Till hösten ska vi gå på babysim i stockholm, har nu lite funderingar

Vilket babysim är bäst tycker du?
    Får man vara båda förädrarna i bassängen med barnet?

Hjälp mig snälla i babysimdjungeln!

• Svar på tråden babysim i Stockholm? ni som har erfarenhet!
  • Carro Å

Vi går på babysim i tyresö. Jättebra men väldigt dyrt. Man får vara både mamma o pappa samtidigt i bassängen...om man vill kan man även ta med nån annan förutom pappan exempelvis morfar

• Minnas

vi gick på badcompaniet vid gullmarsplan, toppen tycker vi. Båda föräldrarna fick vara i. Bra dusch och omklädning (tillsammans), var rätt så skönt.

• Isolde

Stockholms simskola går vi hos (http:www.babysim.se) går vi i, på Kungsholmen. Jättebra. Och båda föräldrarna får vara i bassängen.

• Gadden

Vi gick också på Babysim på Kungsholmen och tyckte att det var jättetrevligt. Vi kollade runt lite innan vi bestämde oss för just detta babysim och en avgörande faktor var att bassängen var så stor att båda föräldrarna kunde få vara i vattnet samtidigt. På vissa ställen får man bara vara en vuxen i vattnet per barn, något som blir både kallt (om man turas om) och tråkigt. Sedan kan jag inte förstå att inte fler bebisar har båda sina föräldrar med sig - babysim är ju bara SÅ mysigt!

• linduspindus

Tack alla för era svar! nu vet jag nog, blir nog kanske vid gullmarsplan eftersom vi bor där!

Svar på tråden babysim i Stockholm? ni som har erfarenhet!