• Lilaa

Ge mig förslag på vad en 6-årig flicka vill ha i födelsedagspresent?

det enda jag vet är att hon gillar att rita. Tack på förhand

• Svar på tråden Ge mig förslag på vad en 6-årig flicka vill ha i födelsedagspresent?
  • Lona

bokmärken? pärlor att göra armband eller halsband,örhängen(om hon har hål i öronen)målarböcker,pyssel böcker ja det finns hur mkt som helst!

• gullican

Jag har själv en tös som precis fyllt 6. Hon älskar prinsessor och allt som har med dem att göra. Hon älskar också att rita, klä ut sig och titta på film. Här kommer några förslag:

Nya Disneyfilmen om Ariel när hon var liten
    Sminkhuvud
    Barnsmink
    Pysselböcker, gärna med bokstäver
    Biobiljetter
    Hopprep
    Rockring

• sprallig

jag har en tjej som fyller 6 i januari och hon älskar
    my little ponny prinsessor smink och annat med "glitter och glamor"
    har hon långt hår så finns det ju en massa hår asessoarer

• Fiia85

Har en bonusdotter som fyller6 år nu på månadag och de hon önska sig är pärlor, en hello kitty som man styra med kontroll.. sen önskar hon sig faktiskt inte så mycket mer men hon älskar barbie dockor och disney prinsessorna så till flickor i den åldern hittar man alltid nånting..Jag och hennes pappa ska tex ge henne en loftsäng i present..

*Barbie dockor
    *Klistermärke
    *Bokmärken
    *Leksaker
    *Pyssel
    *Disney filmer
    *Barn smink till henne (fick våran när hon fyllde 5)
    *Diadem och hårspännen

Det finns massor man kan ge bort i present..Med lite fantasi och kunskap om vad hon gillar mest att göra

• fru vanheden

Min dotter är tokig i littlest pet shop
    Det senaste som vi köpte till henne var beeniz tror jag att det heter...
    Pärlor som man lägger på platta och sen istället för att stryka på dem så de sitter ihop så sprayar man bara med lite vatten..Dessa älskar hon också

dsmammor rules
  • Miss Lau

Det min 6 åring blev gladast över var en Experimentlåda, Lego och böcker (hon har precis börjat med kapitelböcker och slukar de i en väldig fart. LasseMaja är väldigt poppis )

• Fam Lycke Svedberg

nåt med rosa!

• ingrid79

Ett armbandsur står på systerdotterns önskelista.

• Lovali

Littlest pet shop -saker säger jag med + allt med Hello Kitty, samt Polly Pocket är också populärt. Fina halsband, eller andra inte dyra smycken. Lättlästa böcker. Pyssellådor av olika slag. Väskor. Massa saker finns det..

• rosakaninen

Polly Pocket och Littlest pet shop är favoriter hos oss, och fina pennor, pysselgrejer m.m.

Svar på tråden Ge mig förslag på vad en 6-årig flicka vill ha i födelsedagspresent?