Vart köpa dr brown?
jag vet att det finns på ex babyproffsen och babyland, men jag undrar om det finns på ica och konsum också?
nån som vet?
jag vet att det finns på ex babyproffsen och babyland, men jag undrar om det finns på ica och konsum också?
nån som vet?
Köpte mina på Barnens hus!
Nej, det tror jag inte. Jag har bara hittat det i de större baby-kejorna som du nämnde.
Själv hade jag långt till en baby-affär så jag beställde på Babyland's nätbutik.
Finns i vissa fall på större ica/coop butiker, tex coop form och ica maxi... sånna som har mycket mer än bara mat i sitt utbud. däremot i de "vanliga" butikerna har jag inte sett dem
Okej tack!
Får bli att bege sig till nån babyaffär!
Har du den inte sen tidigare så rekomenderar jag den INTE.
Vi hade den till våran tjej från början och vi höll på att bli tokig på allla smala delar.
Och röret som ska rengöras m,m..... piller jobb utan dess like.
Rekomenderar däremot Mams Ultivent som finns att köpa både på ICA & COOP.
Superlätt flaska i fina färger och lätt att sätta ihop
Och den har exakt samma funktion som DR Brown's flaskor.
Ville bara tipsa om att det även finns bpa-fria flaskor från Dr Brown's nu: www.nappflaskor.se/2008/10/22/bisfenol-a-fri-nappflaska-fran-dr-browns/
Läckage i mams flaskor beror på att plastdelarna i nedre delen blir för gamla.
så har man att byta ut dom så läcker dom inte heller.
vill bara tipsa: om man tycker dr browns flaskor är tråkiga så passar luftnings enheterna och korken till esska flaskorna oxå, då blir de lite finare =) Kanske passar till vissa andra flaskor oxå, har inte provat än.