• Jillsan80

Hotellweekend eller SPA-weekend, tips!?!

Nu ska maken o jag äntligen få vara lite barnfria Vi funderar på att resa bort en helg, antingen någon SPA-weekend eller ngn hotellweekend. Har ni nå bra tips? Gärna något förmånligt men ändå hyfsad standard. Hoppas på lite hjälp Tack!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-30 11:06
    Nu är resan bokad. Blir "bara" en hotellweekend i Stockholm. Ska bli så skönt. Tack för alla tips!

• Svar på tråden Hotellweekend eller SPA-weekend, tips!?!
  • Nufsan

Beror ju på om ni vill bo i storstan eller på ett lugnt ställe

Clarion i Sthlm rekommenderar jag om ni vill bo centralt och ha tillgång till Storstockholm

Vill ni ha det lugnt och skönt så rekommenderar jag Tällberg och främst Dalecarlia, men även Åkerblads och Gyllene hornet! Dalecarlia har ett jättebra Spa.

♥ღ♥Mamma till världens bästa tjejer: Moa 9403, Matilda 9610 och lilla Jonna 0710♥ღ♥
  • Jillsan80
    Nufsan skrev 2008-10-27 18:40:17 följande:
    Beror ju på om ni vill bo i storstan eller på ett lugnt ställe Clarion i Sthlm rekommenderar jag om ni vill bo centralt och ha tillgång till Storstockholm Vill ni ha det lugnt och skönt så rekommenderar jag Tällberg och främst Dalecarlia, men även Åkerblads och Gyllene hornet! Dalecarlia har ett jättebra Spa.
    Det vet vi inte Vi bor på Åland så det skulle ju vara bra ganska nära Stockholm eftersom vi kommer dit med båt. Ska kika på alternativen du gav, tack!
  • Jillsan80
    isisisis skrev 2008-10-27 18:44:57 följande:
    Var bor ni?Det är svinbilligt med www.wizzair.se
    Vi bor på Åland, alltså inte i Sverige Men resan till Sverige kostar oss inget förutom bil/buss från hamnen. Ska kika där, tack!
  • Jillsan80
    Lisa1976 skrev 2008-10-27 18:42:00 följande:
    Smögens havsbad är trevligt!
    ska kika på det med. Tack.
  • Jillsan80
    isisisis skrev 2008-10-27 18:47:44 följande:
    Det kostar alltså ca 200 kr TOR till Warsawa eller Gdansk eller dyl....
    Jo, var in o kikat, fanns mycket billigt där. Ska kika vidare på det med maken. Tack för tipset.
  • isisisis

Om du går in och kollar specifikt datum blir det ännu billigare än på första sidan!!!

• Mumu

Billigt kan jag inte med den godaste vilja kalla det, men SÅ värt pengarna, för det blir en oförglömlig weekend: I Nacka Strand ligger Hotel J och Njuta Spa. De har ett paket där man får bo en natt på jättefina Hotel J (modernt, snyggt, amerikansk seglarstil, tänk Gant), får en fyrarättersmiddag på Restaurang J, som har fantastisk mat, och sen får man en stund på Njuta Spa. Det som är speciellt med Njuta Spa är att du och ditt sällskap har hela spaet för er själva! Det är pyttelitet, men mysigt som sjutton. Man får en kortare behandling först, och sen har man 1½ timme på spaet med en liten relax och ett utomhusbad med utsikt över hamnen... En upplevelse.

Bäst just nu: Wii Fit!
Svar på tråden Hotellweekend eller SPA-weekend, tips!?!