• Zitah

Mini-galgar till bebiskläder ?

Var finns det Mini-galgar till bebis att få tag i ?
    Ibland har man turen att få med sig galgen när man köpt ett plagg, men ibland tar dom den!!!!!! =P

Vet ni var man kan köpa små galgar tro ?

Helt Underbart
  • Svar på tråden Mini-galgar till bebiskläder ?
  • Valters familj

Säg till när du handlar att du vill behålla dem, brukar gå bra!

Tex på hm har de basbodys 2pack=2 galgar, de brukar jag be o få spara.

Mitt liv J, V, A o lilla T i hjärtat
  • love actually

på kappahl brukar man få galgarna

Sofie 20070209 - Charlie 20080117
  • Zitah
    Valters familj skrev 2008-10-27 20:24:03 följande:
    Säg till när du handlar att du vill behålla dem, brukar gå bra!Tex på hm har de basbodys 2pack=2 galgar, de brukar jag be o få spara.
    hehe ska nog göra det nästa gång.. jag brukar bara blänga surt haha =P
    Helt Underbart
  • Zitah
    CharmingGirl skrev 2008-10-27 20:27:39 följande:
    Jag har köpt dessa på IKEA, men det kanske inte är sådana du menar?www.ikea.com/se/sv/catalog/products/30024716
    jag var faktiskt på ikea igår och tittade på dom, men dom var till barn, jag tänker mig mer små galgar till bebis kläder =)
    Helt Underbart
  • CharmingGirl
    Zitah skrev 2008-10-27 20:28:46 följande:
    jag var faktiskt på ikea igår och tittade på dom, men dom var till barn, jag tänker mig mer små galgar till bebis kläder =)
    Aha. Jag jag trodde kanske att du var det. Ute efter mindre alltså.
    Jag köpte dessa för att hänga upp sonens ytterkläder på, funkar inte till sonens kläder heller...
  • Skorpan2

Fråga på affären. Jag har fått med mig extra hem från både HM och KappAhl. De berättade att de inte brukar använda bebisgalgarna igen utan gav gladeligen bort dem.

• Stintje

Jag köpte görfina bäbisgalgar på Åhlens idag, 65:- för ett fyrpack i målat trä! Fanns vita, svarta el ljusblå..

• Ickan

Och jag som alltid får säga till att dom plockar bort galgen Har en hel låda här hemma som bara skräpar... *L*

• Zitah

Idag var jag ute och kikade efter galgar och när jag minst anade det så hittade jag det !
    Guppi på frölunda torg har stor rea på babykläder och där fanns även massvis av galgar till salu ! 10st för 5 :- OjOjOj det kom passande ! =D*Glaad

Helt Underbart
  • CharmingGirl
    Zitah skrev 2008-10-28 15:18:20 följande:
    Idag var jag ute och kikade efter galgar och när jag minst anade det så hittade jag det ! Guppi på frölunda torg har stor rea på babykläder och där fanns även massvis av galgar till salu ! 10st för 5 :- OjOjOj det kom passande ! =D*Glaad
    Hehe, vilken tur! Det var ju verkligen passande!
Svar på tråden Mini-galgar till bebiskläder ?