bebis som dreglar??
Min 2 ½ månaders son dreglar något otroligt mycket. han sätter i halsen ibland av allt saliv han har i munnen.. är detta normalt och vad kan det bero pÅ?
Min 2 ½ månaders son dreglar något otroligt mycket. han sätter i halsen ibland av allt saliv han har i munnen.. är detta normalt och vad kan det bero pÅ?
oj.. ja min lilla bebis har dreglat jättemkt hela sitt liv ända sedan han föddes... han är 7 månder nu... helt normalt! Tror jag iallfall, är ju ingen expert men!
Hej! det tror jag också är normalt och han är så liten, min dotter är 5 månader och dräglar.
Min på 2 1/2 månad dregglar oxå kopiösa mängder....
Min dotter är snart 12 veckor och dreglar som sjutton. Kan tipsa om haklappar, trekantiga med fleece på baksidan som man knäpper i nacken. Dom funkar jättebra så hon slipper blöt body!
Min son är åtta månader, och har dreglat kopiöst sen han var två månader. Det går åt tre-fyra haklappar om dagen...Undrar när det går över?
www.trendybaby.se/product/matdax/pippi-haklapp-i-r%F6tt-3pack
www.tradera.com/_L_GH_NY_SCARFS_HAKLAPP_mellanrosa_PIPPI-auktion-74024765
den senare länken är dem jag använder.
Dom är jätte söta på och är mera som en scarf än haklapp, lite mera 'klätt'
Min son dreglade enormt mycke fram tills han var strax över 2 år. Det gick åt 30 st haklappar per dag, när det var som mest bytte vi efter 5-10 minuter. Jag köpte mina haklappar i danmark, billiga o bra.
Inget konstigt med litervis av dregel. Köp dom där snygga dregellapparna, det gjorde jag. Lite kul att matcha kläderna med. Jag hittade mina på www.pippilotta.se
Detta undra jag med har en son på 2mån som dregglar som bara den Hahaha
Dreggellappar jag jag med köpte åt min dotter då hon var liten *Snufft* inte längre
Jag köpte dregellappar på www.pippilotta till min tjej. Finns ca 20 färger, och för 18 kr styck kan man köpa några stycken så att man kan matcha till alla kläder...
Det har min 5-man dotter oxa gjort sedan ca 2 man. Jag tror att det har med tandsprickning att gora, for hon har aven kliat sig mycket i munnen sedan dess och "huggit" mot sina gosedjur, och nu antligen kan man kanna att tanden ar jattenara att komma upp.
frågade på bvc vad det beror på hon sa att det är tandköttet som producerar mycket saliv, eftersom tänderna arbetar sig fram =) en del får ju tänder väldigt tidigt...