Skickade ni tackkort efter dop?
Skickade alla ni som haft dop tackkort till alla som uppvaktade?
Skickade alla ni som haft dop tackkort till alla som uppvaktade?
ska göra det...har framkallat kort från dopet o gjort tack kort så nu ska de bara postas
ja det gjorde vi.
Ja, vi gjorde det i alla fall. Vi tog ett foto från digitalkameran, pusslade ihop det med en tacktext i snyggt typsnitt och framkallade det som vanligt foto. Klistrade sedan på vykortsbakfickor på baksidan och skickade till alla som gett present på dopet. Annars duger ju vanliga tackkort bra, eller muntligt tack kanske.
vi mailade över ett foto till extrafilm o fick två dar efter ett sånt färdigt där det är en vit remsa under som det stod "tack för all uppvaktning på Alvars dop" kändes bra att tacka tyckte jag o släktingarna tyckte det var roligt att få ett kort på han med.
Hmm, har glömt bort att skicka och nu är det över en månad sedan tjejen döptes (4/6), tycker ni det är för sent att skicka nu eller ska jag skicka ändå!?
Skicka ändå! Det är aldrig för sent och folk blir bara glada!
Näe...vi skippade det.
TAckkort ska egentligen gå ut inom en vecka, men det är de få (några?) som lyckas med. *ler* Det är alltid bättre sent än aldrig när det gäller tackkort och jag tycker inte ens att lite drygt en månad eller uppemot två månader känns speciellt sent för upptagna småbarnsföräldrar!
Vi tänkte fota vår dotter i dopklänning, innan dopet och senska vi klistra det på fint papper, eller rama in och så får alla med sig när det när de går hem efter dopet...
Givetvis gjorde vi det! Vi tog ett foto här hemma i soffan när hon har dopklänningen på sig! Det skickades väl ut ca 2 veckor efter dopet.....
Vi skickade inte det, det blev inte av helt enkelt.