• Liten familj

Hur göra fina julkort med bild av min 6-månaders??

Jag har köpt en tomtedress som jag tänkte att han ska ha på sig.
    Helst skulle jag vilja att han sitter med lite julklappar och "snö" runt sig, men han kan inte sitta än!;)
    Har du något förslag hur jag kan arrangera ett vackert kort att skicka till släkt och vänner?

• Svar på tråden Hur göra fina julkort med bild av min 6-månaders??
  • fru edinge

lägg en fin filt i babysittern och sätt honom i den med ett paket i famen.. går kanske att inte spänn fast honom i sittern under fotograferingen, så ser det mer fritt ut!

• TereseA

han kan ju sitta på golvet el på en sådan Bambo stol el ad det heter..så pappan el du håller han uppe där bak med en hand...det behöver inte synas på kortet om ni gör det smidigt..

han kanske lär sig sitta till dess..til början av december när ni ska skicka dem..då är han ju ändå 8 månader..

Akiim är mitt liv 071004
  • Miisty

Lägg honom ner på mage eller rygg på ett fint underlag och lägg paketen runt om kring honom. Det är fint det med. Så gjorde vi. Annars kanske du kan pallra upp honom med lite kuddar eller så så han sitter och kollar på packeten? Roligt för honom med om han kommer åt dem. Då kan du få bilder där han är söt och busig. Sött det med:)Lycka till:)

• tinagren

jag har tagit julkort på min 4-månaders...

jag köpte ett gosigt lammskinn på Ullared för 250 kr, lade honom på magen på den med endast en tomteluva på sig..Det blev hur gulligt som helst....tog även kort när han låg på rygg på den med fötterna i munnen...jättesött....

jag hade visserligen en kompis med en bra kamera som tog bilderna (260 st) men jag säger då det, det är inte lätt att få bilderna som man vill med en liten bebis...haha..så det tog sin lilla tid, men bra blev det!!

Lycka till!

Svar på tråden Hur göra fina julkort med bild av min 6-månaders??