• Callina

Modifast - har det funkat - hamnar man i ketos?

Hej, jag undrar om någon har testat modifast under en tid och hur det har funkat? Hur snabbt, vilket resultat?

• Svar på tråden Modifast - har det funkat - hamnar man i ketos?
  • miss alm

Jag tror inte ens man ska göra det med modifast. Innehåller för mycket kalorier och för mycket kolhydrater för det. Cambridge ska man däremot hamna i ketos med!

• Callina

Ok, är det så verkligen? Jag har nämligen hört lite olika.

• miss alm

ja, för mig har det funkat så iaf. Blir kanonhungrig om jag försöker äta modifast, men det beror väl på hur mycket man tål...

• Callina

Jag har testat några dagar och tycker man klarar sig rätt bra på modifast. Det kanske inte är nödvändigt att hamna i ketos.. men undrar hur snabbt dom gått ned som provat?

• Callina
    miss alm skrev 2008-10-28 15:07:45 följande:
    ja, för mig har det funkat så iaf. Blir kanonhungrig om jag försöker äta modifast, men det beror väl på hur mycket man tål...
    Hur länge har du lyckats gå på modifast?
  • Humlemamma

Jag går på modifast nu..
    Hamnar i ketos ja, smakar avlopp i mun.. =P..

Har hållt på ett par veckor.
    4,2 kg har jag gått ner än så länge. Men har slarvat varje helg nästan.. =P..

**Alexander 061222 Mitt allt!! | Agnes 080625 Min underbara prinsessa!!**
  • Callina

Starkt jobbat ändå, vad innebär slarv varje helg? Inte modifast alls under helgen eller vad? Jag börjar i morgon!

• miss alm

Jag körde cambridge istället eftersom jag mådde bättre av det. Var glad och nöjd efter 3 veckor

Svar på tråden Modifast - har det funkat - hamnar man i ketos?