• maadicken

vad köper man i present till en kille som fyller 9 år?

hjälp! jag har ingen aning om vad killar i den åldern gillar.
    förstår att det är olika, men jag skulle bli tacksam för förslag.

har funderat på en biocheck eller ett presentkort i en leksaksaffär. för nåt i en leksaksaffär har dom väl fortfarande intresse för? eller?

har inte råd med något dyrt eftersom det ska vara present till mamma och lillasyster oxå.

~~ LUKAS, mitt alldeles egna lilla mirakel~~ * 070222*
  • Svar på tråden vad köper man i present till en kille som fyller 9 år?
  • sprallig

den erfarenheten jag har om grabbar i den åldern är bionicle finns för den åldern från ca 50 kr och uppåt och mina grabbar och deras kompisar tycker det är kul
    anars finns det ju tekniklego också

• Leica

Lego är alltid kanonbra. Finns ju superhäftiga Lego-Starwars-kit också nu som är omåttligt poppis.

• Max mamma

Min kille fyllde 9 år nu i okt.
    Han fick jjust LEGO,starWars å IndianaJones.
    Sen fick han ngn bok,och presentkort på badhuset+ presentkort på bio.
    Camilla

• Jullesmamma

Tänkte skriva att sonen köpte Starwars-lego till en 9-åring han blivit bjuden till och det verkar ju varit en bra idé eftersom fler föreslagit det!!!

• KiddoT

Lego funkar alltid (Ett tag) efter ett tag så sitter de där med 100 bitar och då är det något nytt som lockar.

Är man ute efter en engångs glädje så köp leksaker. Bra saker är annars monopol och olika sorters brädspel. De har man alltid nytta av.

• Luffarmor

Min brorson önskade sig något så ovanligt som en egen väckarklocka ( hur kul är det? )  så jag köpte det till honom  o han var helt överlycklig...

• MosterMammaMia

Jag tänkte köpa walkietalkies till min väninnans 8åriga son.

• sofanda

Min 9- åring är helt såld på LEGO starwars och LEGO indiana jones. Han gillar även kapitelböcker tex Laura Trenter (pappa polis- serien), Böckerna om LasseMajas Detektivbyrå och böcker skrivna av Martin Widmark (Nelly Rapp- monsteragent- serien). 

Mina barn är mitt allt!
Svar på tråden vad köper man i present till en kille som fyller 9 år?