• Mignonne

Bärsjal Malmö???

Jag har provat en bärsjal av en kompis och båda jag och min bebis verkar gilla detta bättre än babybjörn som vi lånade. Min lille kille är redan 10 veckor så jag är inne på att köpa en lång vävd själ med tanke på hans vikt. Han är glad i mat -;) Är det någon som kan ge mig något tips på vart man kan köpa vävd sjal i Malmö? Eller säljs de flesta över internet? Jag har dessutom ingen aning på vad som finns så blir även glad för tips på bra "märke".

• Svar på tråden Bärsjal Malmö???
  • Healy

Jag köpte min trikåsjal på babyheaven i LUND fast jag köpte den på Skånemässan. Baby Heaven har allt möjligt inom bärsjalar och bärselar. De ha butik i Lund men gå även in på www.babyheaven.se

Jag tittade runt i Malmö först men hittade ingen direkt som hade så mycket så min syster rekomenderade Baby Heaven.

• JeanneDArc

sjalbarn.se har massor med information om märken, bilder på dem, knytinstruktioner och forum där man kan köpa, sälja och byta. Där finns också en massa reklam från internetbutiker som säljer nya sjalar. I babybutiker har jag mest sett elastiska sjalar av någon anledning.

• Healy

På Baby Heaven har de alla olika sjalar.

• JeanneDArc

okej, fast det ligger ju inte i mlamö. men det är ju ingen extrem sträcka direkt hehe

• Mignonne

Tack snälla för alla tips. Precis JeanneDArc det är ju inga avstånd till Lund..... speciellt för min man som kommer norrifrån där 20 mil enkel sträcka är inget att jaga upp sig för

• AnnaSvea

Det finns lite på Jättekul vid stationen i Lund också.

Svar på tråden Bärsjal Malmö???