• Gnap

Storlekar på Lidls blöjor

Vet någon vilka storlekar det finns på lidls blöjor? Finns det redan från nyfödd eller bara för större barn? Då jag inte brukar handla på Lidl så vore det bra att slippa åka dit bara för att upptäcka att det inte finns rätt storlek.

• Svar på tråden Storlekar på Lidls blöjor
  • alexis dennis

hej
    vi använder från 7-18 kg och det äör storlek nr 2 hoslidl vet jag.
    den 1 skulle jag tro var från 3-7,nr 2:7-17 och nr 3 18-25.

jag tycker lidls blöjor e asbra fast pampers e ju alltid bäst!

• Leeloo

Vi använder oxå lidl´s blöjor och tycker nästan att dom är bättre än pampers och libero. Skitbra asså!

• alexis dennis

iallafall bättre än libero,min son kissar rakt genom de..
    och pampers up and go e underbara på dagen men min son kan ej ha de på natten pga att han kissar genom de=(

så tummen upp för lidls!

• Leeloo

Jag gillar lidl´s eftersom dom har så bra resår oxå. Jag tyckte att pampers up and go hade för lite resår om ens nån alls.

• ennasuS

min pojkae vägde 3330 när han föddes men kunde inte ha lidls-3-7kg förrän han vägde ca 4-5kg...de läckte nämligen... men nu när han har fått lite mer kött på benen:) är lidls lika bra som pamper/libero... fast ännu bättre pga de nästan är hälften så dyra:)

• Leeloo

Precis och eftersom de är så billiga så kanske man kan byta en gång extra och ändå tjäna på det. Om de inte skulle hålla riktigt tätt vill säga. Och man skulle ändå tjäna på det.

• ennasuS

mmm, ibland har de ju expris bara 49,90 per paket, annars brukar dem ju kosta 69,90

• Tutluva

Vad bra för mig att de ska bygga en Lidl där jag bor lagom till bebben kommer. *L*

Svar på tråden Storlekar på Lidls blöjor