• Svar på tråden För oss med BF dec/jan/feb i Örebro
  • Catt

Kopierar med listan hit så att vi vet var den finns :)

Utgång me god mat o friska drinkar o vin .....alkofritt såklart!
    Fredag 28 november:
    mamma till Leo (Emma)
    Alfredboy (Sofie)
    Catt (Katja)
    Alevib (Alexandra)
    Drutten (Anna-Maria)
    Prego (Helen)
    Zette (Carro)

• mamma till Leo

hoppas alla ser den idag ....... eller vad dum jag är..alla har ju den bland sina trådfavoriter så

• Alfredboy

Jag såg den, men den andra tråden finns ju kvar så jag tror nog folk hittar hit. Bra att du ordnade ny lista catt.

Grekiskt röstar jag också på, men jag är inte sen på Kina eller Thaimat heller...

E L I: David får väl ta hand om båda grabbarna annars tills din gubbe kan komma och hämta honom. För du måste ju bara följa med ut...och det bästa, vi kan ju köra BIL eftersom vi ändå är nyktra, så då åker ju du jag och Carro bil in såklart!

Roligt att pajen verkade gå hem hos alla, den brukar vara ett säkert kort när man fixar fika.

• Alfredboy

Ny TRÅD (inte lista) menar jag ju att du ordnade Catt....vimsar som en tok ikväll, har fortfarande värmeslag sen i förmiddags!

• E L I
    Alfredboy skrev 2008-10-28 20:35:57 följande:
    Jag såg den, men den andra tråden finns ju kvar så jag tror nog folk hittar hit. Bra att du ordnade ny lista catt.Grekiskt röstar jag också på, men jag är inte sen på Kina eller Thaimat heller...E L I: David får väl ta hand om båda grabbarna annars tills din gubbe kan komma och hämta honom. För du måste ju bara följa med ut...och det bästa, vi kan ju köra BIL eftersom vi ändå är nyktra, så då åker ju du jag och Carro bil in såklart!Roligt att pajen verkade gå hem hos alla, den brukar vara ett säkert kort när man fixar fika.
    haha ja det kan jag säkert!! det brukar lösa sig! han brukar fixa det om det går!!

grekisk röstar jag på - om det är så att jag ska med
  • mamma till Leo
    Alfredboy skrev 2008-10-28 20:35:57 följande:
    Jag såg den, men den andra tråden finns ju kvar så jag tror nog folk hittar hit. Bra att du ordnade ny lista catt.Grekiskt röstar jag också på, men jag är inte sen på Kina eller Thaimat heller...E L I: David får väl ta hand om båda grabbarna annars tills din gubbe kan komma och hämta honom. För du måste ju bara följa med ut...och det bästa, vi kan ju köra BIL eftersom vi ändå är nyktra, så då åker ju du jag och Carro bil in såklart!Roligt att pajen verkade gå hem hos alla, den brukar vara ett säkert kort när man fixar fika.
    ett bra förslag till ELI
    Har oxå ett säkert kort jag brukar bjuda på .... fast nu får jag fundera på vilka som ätit det så jag inte tröttar ut alla me den
  • Catt

Efesos har ju supergod grekisk mat (kolgrillad). Ett av mina favvis ställen :) Finns kanske andra som också är bra så det är bara ett förslag.

• mamma till Leo
    Catt skrev 2008-10-28 20:50:25 följande:
    Efesos har ju supergod grekisk mat (kolgrillad). Ett av mina favvis ställen :) Finns kanske andra som också är bra så det är bara ett förslag.
    åh efesos var jätte längesen jag var på....vi har varit på Grekiska Kolhrillen de senaste gången ....
    Jag röstar på Efosos
  • PINK666

Oh ännu en lista med folk som ska ha barn ;) själv ska jag ha barn 1/3 men ska snittas i februari!! 28 år och 2 barn, bor utanför örebro=) hoppas ja får va med

• SoRaC

Hejsan på er! Hittade den här tråden idag. BF 2/2 ja bor i Örebro. Hoppas oxå på att få vara med här.

Svar på tråden För oss med BF dec/jan/feb i Örebro