• Nilam84

Tips på 1:års present önskas!!!

åhhh..min lilla tjej fyller 1 år om ett par veckor och jag är helt tom på ider på vad jag kan köpa till henne.. nån som har några bra tips? vad tyckte era barn om att leka med i den åldern?

• Svar på tråden Tips på 1:års present önskas!!!
  • Lillgrodis

Köp en ficklampa! Succe!

• missteddy

en lärings  valp det är ett gossedjur som säger tex mage när man trycker på den fot på fot sedan spelar den och sjunger och räknar

• FriidaaJ

när min tjej fyllde ett fick hon sin första docka, bobbycar, personlig sagobok, personlig sagocd, en leksak som ser ut som en bok fast hård och varje gång man vänder sida så spelas en låt så går det att trycka på knappar så säger dom typ vad som är på bilden (tex 3 gröna cyklar), den är väldigt populär här :)

• Boppi

bobby car, en den de kan ha kul med i flera år!
    Allt med knappar att trycka på gillar min ettåring just nu.

• lovas85

Jag gav min pojke en zackosäck nu i veckan.. han ÄLSKAR den!! =)

• Nilam84

Tackar för alla tips! blir nog en bobby car och lite böcker..

• frostis

Vi köpte en micki spis med lite tillbehör till våran kille när han fyllde 1 år, han verkligen Älskar den. Leker med det hela dagarna när vi e hemma.

• tesso77

Vi köpte en tavla från www.isa.nu till vår son när han fyllde 1 år. Plus lite leksaker givetvis......

• Emelianfian

vi köpte en massa i ullred när vi var där sist som dottern ska få när hon fyller 1 i decmber.

det blev:
    Pussel
    Byggklossar
    Liten enkel docka
    Docksäng
    Plastbollar i olika storlekar
    Mjukisdjur
    Leksaksspis (Brio)
    Ankor på rad med melodi
    Bobbycar

Kläder

♥ Nellie dec -o7 ♥ Lillebror i magen BF jan -o9 ♥
  • abovo

Sonen fick en interaktiv Nalle Puh telefon. Visst tröttnade man på all musik, men den var guld värd för den sysselsatte honom många timmar!

• Nilam84
    Emelianfian skrev 2008-10-30 15:30:00 följande:
    vi köpte en massa i ullred när vi var där sist som dottern ska få när hon fyller 1 i decmber.det blev:PusselByggklossarLiten enkel dockaDocksängPlastbollar i olika storlekarMjukisdjurLeksaksspis (Brio)Ankor på rad med melodiBobbycarKläder
    Hon älskar bollar så jag har fundrat på ett litet bollhav och lite klossar blir det nog oxå =) tack för massor med tips =)
Svar på tråden Tips på 1:års present önskas!!!