Tips på 1:års present önskas!!!
åhhh..min lilla tjej fyller 1 år om ett par veckor och jag är helt tom på ider på vad jag kan köpa till henne.. nån som har några bra tips? vad tyckte era barn om att leka med i den åldern?
åhhh..min lilla tjej fyller 1 år om ett par veckor och jag är helt tom på ider på vad jag kan köpa till henne.. nån som har några bra tips? vad tyckte era barn om att leka med i den åldern?
Vi köpte en bok där barnets namn finns med i berättelsen.
Köp en ficklampa! Succe!
en lärings valp det är ett gossedjur som säger tex mage när man trycker på den fot på fot sedan spelar den och sjunger och räknar
när min tjej fyllde ett fick hon sin första docka, bobbycar, personlig sagobok, personlig sagocd, en leksak som ser ut som en bok fast hård och varje gång man vänder sida så spelas en låt så går det att trycka på knappar så säger dom typ vad som är på bilden (tex 3 gröna cyklar), den är väldigt populär här :)
bobby car, en den de kan ha kul med i flera år!
Allt med knappar att trycka på gillar min ettåring just nu.
Jag gav min pojke en zackosäck nu i veckan.. han ÄLSKAR den!! =)
Tackar för alla tips! blir nog en bobby car och lite böcker..
Vi köpte en micki spis med lite tillbehör till våran kille när han fyllde 1 år, han verkligen Älskar den. Leker med det hela dagarna när vi e hemma.
Vi köpte en tavla från www.isa.nu till vår son när han fyllde 1 år. Plus lite leksaker givetvis......
vi köpte en massa i ullred när vi var där sist som dottern ska få när hon fyller 1 i decmber.
det blev:
Pussel
Byggklossar
Liten enkel docka
Docksäng
Plastbollar i olika storlekar
Mjukisdjur
Leksaksspis (Brio)
Ankor på rad med melodi
Bobbycar
Kläder
Sonen fick en interaktiv Nalle Puh telefon. Visst tröttnade man på all musik, men den var guld värd för den sysselsatte honom många timmar!