• Majsan81

Hur gör man liggandes kort i word?

Hej!

Jag sitter nu framför datorn och ska göra ett grattiskort som jag vill ha som ett vanligt dubbeltkort ni vet. Med text på framsidan och sen text när man öppnar kortet. Men hur gör jag? Någon som kan hjälpa mig?

Tack!

• Svar på tråden Hur gör man liggandes kort i word?
  • Majsan81

Tack!

Dock räcker inte den informationen för jag behöver också veta hur jag gör för att kunna skriva på båda sidorna när jag ska skriva ett dubbelkort. Någon som vet mer?

• Toyya

Jag brukar göra två dokument o vända på pappret när jag skriver ut!

• Majsan81

jo det är så jag också brukar göra. Det GÅR ju att göra så vore bara kul att lära sig den rätta och smidigare vägen

• Toyya

På utskrifsformat, där man ändrar till liggande kan man lite längre ner ändra till bokvikning o likn. Det är inte det du är ute efter? Visste inte att det fanns andra (o bättre) sätt.

• Petra72

Hm, undra om det är jag som är trög. För ska man göra ett sånt kort så blir ju texten på två olika sidor och det kan väl inte gå att skriva ut två sidor samtidigt. Eller......
    *kliar mig i huvudet*

• Majsan81

Hörrni tjejer: Det kan lika gärna vara jag som är trög *hehe*, jag fick bara för mig att det fanns något "enklare" sätt än att behöva vända på papperet hela tiden men säkert har ni rätt! Tack iafl!

Svar på tråden Hur gör man liggandes kort i word?