Dyrt märkes schampo el budget?
Ja vad använder ni när ni tvättar ert hår?
Berätta gärna vilket märke ni använder och vad ni tycker om det.
Ja vad använder ni när ni tvättar ert hår?
Berätta gärna vilket märke ni använder och vad ni tycker om det.
Mjällschampo, ni vet det vanliga, vågar mig inte på att stava till det just nu...
Dyrt: Sebastian. Kliar inte i hårbotten plus att det är så drygt! Gör slut på 2-3 flaskor på ett år. Och ja, jag tvättar håret Nästan varje dag. Har hår till axlarna, mycket....
Röstade på billigaste då vi oftast köper på öb när de har. men tror det kostar sisådär 35kr/flaskan på ica.
Har använt olika sorters Sunsilk-schampoo och balsam i ett par år nu. Tycker de har fina flaskor och luktar gott. Dock borde jag nog överväga att köpa märkesschampoo istället för jag behöver få ordning på mitt risiga hår!
Använder bara Head & shoulders (mjällschampo) inte för att jag har mjäll utan mest för att jag tycker att håret blir renare av det. Har testat "billiga" varianter och tycker inte dom funkar alls.
Samma innehåll, olika parfymer(?)
Anväder Goldwell, tycker det fungerar bra.
Tvättar oftast med Head & Shoulders eller Wella om det är sambon som har handlat schampo, jag kan lika gärna nöja mig med något för 15:- från Lidl.
Köper aldrig något dyrt märkesschampo
Jag använder HELST Matrix biolage-serie, för den är kanon till mitt hår, men just nu tillåter inte ekonomin det, så då blir det Barnängens schampo och balsam, den med Aloe vera i (grön kork).