• crazymom

Säkerhetsdosa..

Har FSB,och internetbanken.. Men nu hittar vi inte säkerhetsdosan... Är i flyttartagen & har packat en massa, men flyttar först om 1 månad, kanske den ligger i kartong... Men som sagt vad, har INGEN aning..
    Men kostar det att få en ny???

• Svar på tråden Säkerhetsdosa..
  • väntar o längtar

Nix, gå ner till ditt bankkontor och begär en ny.

Vi har i varje fall inte betalat nån gång...

• Melami

Jag har precis bytat min dosa eftersom min gamla var sönder och då ringde jag först och frågade på kundtjänst om det kostade något. Enligt killen jag pratade med där så sa han att det var olika, vissa banker i vissa kommuner kostade det inget hos, medan det kunde kosta runt 250 kr hos andra.

Här på min bank och makens bank var det iallafall gratis, fast vi var tvungna att lämna in den gamla dosan.

Du kan ju alltid ringa till ditt bankkontor så får du en mer korrekt uppgift

• bjden

väntar o längtar: Å andra sidan har vi inte tappat bort vår dosa nån gång utan den gick sönder eller batteriet tog slut.

• väntar o längtar

Kul make man har... *SUCK*

• emmzan

Jag pratade med Kundtjänst och då sa dom att man skulle betala 400 men sedan gick jag ner på banken och fick då en ny helt GRATIS!

• clinan

det beror lite på vem du pratar med. Har den gått sönder å man måste ha en ny så får man en gratis men har man slarvat bort den så brukar det kosta runt 350:- men ibland är vi snälla på banken (sommarvik.) så då får dom en gratis.

Svar på tråden Säkerhetsdosa..