• Misann

Babysim i Gävle

Hej!
    Är det någon som gått på babysim i Gävle?? Hur mycket kostar det? Är det drop-in i Valbo?
    Hoppas nån som vet....

• Svar på tråden Babysim i Gävle
  • Väntans tider

Hej
    Är också från Gävle och funderar på att börja med babysim. Min Anton är i o för sig bara 3v gammal men det dröjer väl inte länge innan vi kan börja! Har ingen aning om vart man går eller vad det kostar men vill också gärna veta så jag hjälper dig att puffa upp tråden......

• SandvikenMamma

Det är drop-in i Valbo, tror det kostar 80 pix. I Gävle vet jag inte alls, men det är ju ganska nära till Valbo också

• SussEk

Vet att det finns babysim på Fjärran, men inte när de startar.... De brukar annonsera i tidningen. Eller läste jag nåt datum på hemsidan???? Kolla där!
    I Valbo är det drop in på söndagar, de startar i början på september. Annonserar nog också i tidningen....

• Cece2

Vi gick i Valbo ifjol och jag tyckte det var lite rörigt. Eftersom det är dropin så ligger ju alla barnen på olika nivåer och det kan bli lite ont om tid ifall alla i gruppen som badar samtidigt måste ha hjälp av instruktörerna...har flera kompisar som gått på Parkbadet i Sandviken istället och tyckte det var jättebra!!! Ett tips bara...

• kattis73

Fjärran börjar nästa vecka och kostar 800 kr, dyrt men värt det...

Svar på tråden Babysim i Gävle