• Anonym (pattar)

jag vill ha bröst istället för äckliga tuttar

min boobs är så stora och hängiga, jag själv tycker inte det är fint med stora tuttar på tjejer, jag vill ha små fasta bröst.

känns så jävla vulgo med stora pattar som guppar runt, måste alltid ha bh, kan aldrig vara fin i bikini, när jag har sex med mannen är tuttarna överallt (vilket han älskar) och slänger runt. Skitäckligt....

• Svar på tråden jag vill ha bröst istället för äckliga tuttar
  • Anonym

Tänk att vi aldrig är nöjda med det vi har. Du vill ha mindre, jag vill ha större - dock inga extrema, men ändå. Hehe.

• Anonym

Tror man måste acceptera sig för den man är och se fördelarna med oss själva.
    Köp bra BHar i rätt stl, med bra stöd för dina rattar så känns det nog lite lättare att handskas med dem

• Anonym (pattar)

fast de är ju där, de syns juh, då känner jag mig vulgo. Det fulaste jag vet är uringningar där klyftan är tight och typ två decimer lång. En fin uringnig ser man att brösten sitter en bit ifrån varandra.

lycka är att kunna ha linne utan bh

• Anonym (pattar)

ja, mindre och framförallt fastare

Anonym skrev 2008-10-29 20:50:27 följande:
    Tänk att vi aldrig är nöjda med det vi har. Du vill ha mindre, jag vill ha större - dock inga extrema, men ändå. Hehe.
  • Anonym (H)

Vet precis vad du menar... Jag avskyr dem, de är tunga och ivägen. Aldrig kan man klä sig i något lätt linne eftersom man ska få lov att ha en BH med decimeterbreda axelband..

• Anonym (pattar)

precis, och så alla pervosnubbar (gubbar) som glor och dreglar, killar i ens egen ålder gillar oftast (enligt bekanta) fasta fina bröst.

Anonym (H) skrev 2008-10-29 21:07:00 följande:

Vet precis vad du menar... Jag avskyr dem, de är tunga och ivägen. Aldrig kan man klä sig i något lätt linne eftersom man ska få lov att ha en BH med decimeterbreda axelband..
  • Anonym

Vi måste väl försöka vara nöjda med det vi har. Jag vill ha större, men får helt enkelt nöja mig med det jag har. Kommer antagligen inte att slänga pengar på en bröstförstoring - men visst har jag tänkt i dom banorna. Men det har bara varit tankar.

Att (för min del) proppa BH:n med inlägg osv fungerar väl till vissdel, ja. Men utan BH är dom små som russin igen. Så det är ju bara en tillfällig lösning.

Har du funderat på att förminska brösten?

• Anonym (pattar)

fast jag är rädd att hamna i fel händer.... tänk om man förstör sig för livet...

• Anonym

Anonym (pattar) skrev 2008-10-29 21:13:01 följande:

fast jag är rädd att hamna i fel händer.... tänk om man förstör sig för livet...
    Det är bl.a därför jag nästan hellre ser ut som jag gör nu. En operation Kan ju göra det hela värre. Då får man ångra sig att man inte var nöjd med det man hade, trots att det inte heller såg bra ut, men bättre än ett misslyckat ingrepp.
Svar på tråden jag vill ha bröst istället för äckliga tuttar