• Jazzness

Unga föräldrar som vill ses i stockholmstrakten, forsättning

Jag skrev en liten tråd här förut och undrade ifall några unga föräldrar ville träffas i solna. Ber så mycket om ursäkt för att jag inte kunde skriva mer och bestämma något just då. Vi var mitt uppe i en flytt, så det blev lite krångligt. Men nu bor vi i solna och jag och dottern vill mer än träffa andra unga mammor här i solna. Solna centrum passar mig väldigt bra. Skriva gärna om ni vill träffas så kan vi bestämma dag och tid. :)

• Svar på tråden Unga föräldrar som vill ses i stockholmstrakten, forsättning
  • corrob

jag vill gärna ses ;) har en dotter på 5månader och känner ingen med barn :S

• MiklosOne

Tänkte bara tipsa att det finns en förskola för unga mammor i solna, hagalundsgatan 33 ligger den på..

• Jazzness

Roligt, roligt. Några fler som vill träffas? :)
    Kul att det finns en förskola för unga mammor, kanske ska dra dit någon dag.

• corrob

hittar inte i solna, ligger det nära stationen? :O

• Jazzness

Nyinflyttad? :) Nja, det ligger väl ganska nära pendelstationen. Det ligger precis vid tunnelbanan. Eniro.se kanske kan hjälpa?

• MiklosOne

Det ligger på kullen mellan tunnelbanan och pendeln i dom blåa höghusen...
    Kolla eniro som jazzness sa..

• Kesse88
    Svar på #7
    Juhanna skrev 2008-11-02 23:08:14 följande:
    Och den har jag missat. Vilka öppetider har den?
    Öppna förskolan för mammor och pappor i alla åldrar öppet varje dag 9-12

där unga träffas är från kl. 13 på tisdagar, dock inte nästa tisdag då det är inställt.

Jag och Elvin vill träffas i solna C. Ska vi bestämma en dag nästa vecka och träffas och fika alla som vill???
  • snart 2 små

hur gamla är ni "unga" mammor med tanke på att vi pratar om stockholm

Svar på tråden Unga föräldrar som vill ses i stockholmstrakten, forsättning