• Swifty

Någon med erfarenhet av förskolan Ask & Embla på södermalm, Stockholm

Ja, som rubriken lyder i stort. Det är ett ganska så nystartatat dagis, privat ägt. Om du känner till det, haft/har barn där eller känner någon som har barn där, vad är dina erfarenheter?

• Svar på tråden Någon med erfarenhet av förskolan Ask & Embla på södermalm, Stockholm
  • solida

Det är väl inte så nystartat? Min kompis jobbade där för tio år sen...

• Tess the mess

Jag har bara hört bra saker om Ask&Embla. Min dotter stod i kö dit för ett par år sedan Det finns väl tre stycken och de som jag främst hört om ligger på Åsögatan.
    I måndags gick jag förbi det som ligger på Blekingegatan och såg ett par väldigt glada pedagoger som lekte och busade, jag blev varm i hjärtat och tänkte på mina egna barn

• Swifty
    solida skrev 2008-10-30 06:57:17 följande:
    Det är väl inte så nystartat? Min kompis jobbade där för tio år sen...
    nej, blev lite fel i min förklaring. relativt nytt som ett privat dagis, men har som du säger funnits länge
  • Swifty

Tess the mess skrev 2008-10-30 13:34:21 följande:

Jag har bara hört bra saker om Ask&Embla. Min dotter stod i kö dit för ett par år sedan Det finns väl tre stycken och de som jag främst hört om ligger på Åsögatan.I måndags gick jag förbi det som ligger på Blekingegatan och såg ett par väldigt glada pedagoger som lekte och busade, jag blev varm i hjärtat och tänkte på mina egna barn
    Tack så mycket för svaret. Jag har också fått känslan av att det är bra förskolor
Svar på tråden Någon med erfarenhet av förskolan Ask & Embla på södermalm, Stockholm