• kajsa73

Teletubbies!

Dottern är fullständigt förtrollad i Teletubbies så därför undrar jag om någon känner till någon bra sida på nätet där dom säljer Teletubbies leksaker , kläder mm
    Eller vanliga affärer i Gbg området.

• Svar på tråden Teletubbies!
  • CarolinW

Hm...finns leklust i gbg? Min kille har en "Dipsy" därifrån där rutan på magen rör sig när man trycker på handen

• Lamoré

ullared har jättefina teletubbies dockor, likaså finns mycket på tradera osv..

• MulleMullvad

Vi hade ett teletubbieskalas för vår lilla 2åring förra året och insåg att det är lättast att leta telletubbiegrejer i England! Kolla leksaksaffärer och partyaffärer därifrån.

• kajsa73

Ja teletubbiedockan på Gekås har jag köpt =)

har kikat på tradera men bara hittat dockor och påslakan, tänkte om det fanns lite andra leksaker eller kläder.

vet inte om leklust finns här, ska kolla upp det, tack för tipsen!

• tjorven80

ullared 149kr st för dockorna med tv n på..
    cdon har bra billiga filmer.. och ja ovan nämda adress

• MulleMullvad

...engelska Amazon tex har mkt teletubbiegrejer (www.amazon.co.uk). Vi köpte Tomy Teletubbie Bath Island och Pop in/and play. Allt levereras inte till Sverige, men en del i alla fall...

• kajsa73

Tack för era tips! Nu har jag hittat vad jag söker!

• baaby

Ser att de är gammalt inlägg här men gör en uppdatering och hade verkligen behövt hjälp med att hitta teletubbies saker till min son speciellt påslakan i nytt skick helst och lite andra grejer :) var kan man hitta de känns som ja letat och letat men ej hittar nåt :( tacksam om ja fick svar så fort som möjligt

Svar på tråden Teletubbies!