yes!!!
Äntligen.. Efter två års väntan så fick jag äntligen mitt + idag=) Vet inte hur jag ska känna riktigt..
Jag bara hoppas att allt kommer att gå bra.. Önskar er alla som försöker ett + snart!
Äntligen.. Efter två års väntan så fick jag äntligen mitt + idag=) Vet inte hur jag ska känna riktigt..
Jag bara hoppas att allt kommer att gå bra.. Önskar er alla som försöker ett + snart!
Grattis o lycka till!
Tack så mycket=)
Stort grattis! måste vara härligt efter en sån lång väntan :)
Ta hand om er, och njut av tiden!
Det kommer vi att göra=) blir en härlig tid.. ser fram emot allt..
Grattis!!!!
Nyfiken, hur länge har ni försökt?
I två år ungefär... så de e skönt att de äntligen har hänt nu=)
Vad avis jag blir. Vi har också försökt i två år. har ni gått på utredning? Var i så fall. Ser att du är från Vislanda, jag bor i Växjö. "Gjorde" ni ngt speciellt den månaden du blev gravid. T ex åt glandin eller ngt? Jag är desperat och suger åt mig all info... Vet du varför det tog så lång tid för dig?
Aime>> Grattis Visst är det en märklig känsla. Jag har precis oxå fått mitt efterlängtade pluss (efter 2,5 års kämpande). Trots "inga fel" så behövde vi hjälp på traven. IVF blev lösningen
Grattis ! :D
Vi började en utredning genom landstinget. Kvinnan vi träffade var helt suverän=) Men den månaden vi började så hände det av sig självt=) Så vi behövde ingen hjälp sen. Behövde nog bara koppla av lite tror ja.
Glandin har jag testat men det hjälpte inte alls. Åt de i 3 månader men allt var som vanligt..
Att inte tänka på det går inte, men försök att inte stressa över det. Stressen kan göra att det är svårare.