• neelto

nån som varit gravid, när dem känt kraftig mensvärk några dagar innan bim?

Jag har BIM 5-6/11, har haft molande värk i tjejmagen, stickningar i livmodern ända sedan Äl.
    Men idag är "mens värken" väldigt tydlig och strålar ner i benet. Jobbigt, men hoppas att jag känner så här av en andledning. Mer törstig är jag oxå.

• Svar på tråden nån som varit gravid, när dem känt kraftig mensvärk några dagar innan bim?
  • Alvi

Japp, har haft mer mensvärk än vanligt båda gångerna!

Once you try menskopp you´ll never go back!
  • neelto

hade du det långt innan bim. För jag har 6-7 dagar kvar.
    Men annars var det ju en god nyhet TACK

• VISDOM

Japp jag hade det..Otrolig mensvärk nästan mer än vanligt..Flera dagar innan

• The Bumblebee

Varje gång!
    Men man blir lika osäker varje gång...OM det är mensen som är på G eller OM det faktiskt är tecken på graviditet. Väntan är olidlig!

(¯`°?.¸.?:*¨¨*:?.♥.?:*¨¨*:?. ♥Aron♥ & ♥Elmer♥ .?:*¨¨*:?.♥.?:*¨¨*:?.¸.?°´¯)
  • neelto

Ja gud, denna väntan, vill inte testa för tidigt heller. Ska försöka vänta till bim.
    Tack för att ni svarade, är någon av er i bebisverkstaden just nu?

• The Bumblebee

*räcker upp handen*
    Japp, skrapades efter en ma för 5 veckor sedan. Så jag befinner mig nånstans i "ingenmansland" nu, vet inte om jag väntar på äl, mens eller annat.

(¯`°?.¸.?:*¨¨*:?.♥.?:*¨¨*:?. ♥Aron♥ & ♥Elmer♥ .?:*¨¨*:?.♥.?:*¨¨*:?.¸.?°´¯)
  • neelto

oj, vad jobbigt. Det just denna ovissheten som är jobbigast, men för din del kan jag tänka migatt det är snäppet värre.

• miliamilia

Hej! Har också haft mensvärk (eller vad det nu är för värk) ända sen igår. Har även haft stickningar, molvärk och illamående sen jag hade ÄL. Men samtidigt som jag fick "mensvärken" igår så fick jag nästan somträningsvärk/växtvärk i högra benet/ljumsken. Någon som varit med om detta tidigare och varit gravid?

• Bellan80

ja jag hade oxå mensvärk innan..trodde mensen skulle komma men det kom ett plus ístället:=)

• elima

neelto, tack för denna tråd!!

jag har gått och funderat sedan igår om jag helt ska avfärda tanken på att kunna vara gravid.. Har nämligen super mensvärk och väntar inte mensen förrän måndag tidigast..

fler som haft mensvärk innan Bim men varit gravida? Har det varit exakt likadant?

Svar på tråden nån som varit gravid, när dem känt kraftig mensvärk några dagar innan bim?