• Puffalina

Svullnade dina läppar i ansiktet innan förlossningen???

Har hört från ganska många att det är vanligt att läpparna blir större när det är förlossning på G...stämmde det för dig???? Berätta gärna isf!
    Har 6 dar kvar till BF å tycker att mina läppar blivit märkbart större på 2 dar nu...
    * Sebastian 061016 & BF 081105 *
    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Svullnade dina läppar i ansiktet innan förlossningen???
  • snappi81

Ingen aning, inte märkbart i såfall!

*För att komma vidare, måste man orka blicka framåt!*
  • Cheriie

Jaa, inte bara mina läppar, hela mitt ansikte svullnade upp sista veckan, näsan oxå. Haha, känner knappt igen mig när jag kollar på foton på mig från den tiden.

• Thalis

Nix!
    Men bra att du förtydligade att det var läpparna i ansiktet du menade

Den som skrattar sist.... .......förstod inte skämtet
  • Beckah82
    Thalis skrev 2008-10-30 13:23:34 följande:
    Nix!Men bra att du förtydligade att det var läpparna i ansiktet du menade
    Exakt annars hade svaret varit JA här
    ♥ Mamma till Victor 980815 och Alvin 070705 ♥ beckah82.bilddagboken.se
  • Thalis
    Beckah82 skrev 2008-10-30 14:23:26 följande:
    Exakt annars hade svaret varit JA här
    Om !! Jag var rena Angelina Jolie där nere
    Den som skrattar sist.... .......förstod inte skämtet
  • Jessica24

Eh, nä!

♥ Victor 14/3-2006 och Emelie 17/1-2008 ♥
  • Glitter2

Hela ansiktet är svullet. Känns som näsan är dubbelt så stor. Men jag har en vecka kvar till bf och det är första så jag röstar inte ännu

• EttElaktTroll

Jag kommer ihåg att jag hade en ring i läppen när jag väntade min dotter för nio år sen och den fick jag ta ut för munnen svullnade, men kommer inte ihåg när

Den här ggn är hela jag svullen men tycker nog hela ansiktet svullnat dom senaste dagarna, även munnen

• Puffalina
    Det verkar som att det var en teori som inte är så mkt att gå efter...attans....
    * Sebastian 061016 & BF 081105 *
  • Tinkerbelle

Noop.
    Har aldrig hört den teorin förut heller....

(¯`°?.¸ ღ♥ Vår Älskade Tyra och Lillebror i magen ♥ღ ¸.?°´¯)
  • Glitter2

Jag var inne på fl för ett tag sen och då sa bm där att svullnaden över näsan jag hade var ett tydligt tecken att det snart var dags, så för henne verkade teorin stämma bra

• Joss79 nr 2

Har varit svullen i huvet några veckor nu utan att nån bebis kommer... Hemskt är det! Känner sig som en blobb!

BF 23 okt
  • supra84

är två dagar övertiden och hela mitt ansikte är svullet läppar och näsan ser inte riktigt klok ut !!!!!

• winzent

Hej, jag har fått jättesvullna läppar eller ja hela ansiktet. Har två veckor kvar till bf. Det är många som sagt till mig att -oj du har inte länge kvar så som du ser ut nu.. så jag hoppas att dom har rätt!!!

• EttElaktTroll

Jag ser inte klok ut i ansiktet nu, vägrar åka till affären, känner mig som ett moooonster
    Kanske ska gå ut och skrämma lite barn ikväll, det är ju trots allt halloween

Svar på tråden Svullnade dina läppar i ansiktet innan förlossningen???