• Anonym

Hur ser en omskuren snopp ut?

Jag har aldrig sätt en omskuren snopp, men jag har börjat fundera på om det kan vara så att min sambo är omskuren, han är adopterad från sri lanka och har ingen aning själv om han är det eller ej. Så finns det några speciella kännetecken?

Han säjer att han inte behöver dra tillbaka och rengöra som jag hört någonstans att killar brukar göra..  för att hålla sig fräsha.. :) men på han finns det liksom inget att dra tillbaks, men det går ju att dra upp å ner ändå..he he.. Så tror ni det kan vara så att han är omskuren?? Han har en "kant" också som han inte känner något på.

snälla någon som vet?

• Svar på tråden Hur ser en omskuren snopp ut?
  • pilliss

Kan du dra huden ÖVER HELA ollonet när du rör han?

Carpe Diem.....
  • xenaa

det låter som att han är omskuren. en omskuren har inget hud för ollonet typ.

♥ Leo 2oo7-o6-22 ♥ ★ ♥ Bönan BF 2oo9-o3-o7 ♥
  • Sqti

Låter omskuret i mina öron . Har du inget att jämföra med som du har sett innan om du förstår vad jag menar?

• Rispan

det låter som att han är omskuren ja....ett kännetecken är att ollonet är framme hela tiden

2007-12-06 och 2009-04-27
  • Anonym
    pilliss skrev 2008-10-30 14:52:25 följande:
    Kan du dra huden ÖVER HELA ollonet när du rör han?
    nej det går inte, det är liksom en kant runt där.. och huden går väl att dra lite över, men inte över hela. 
  • La Lola

Ts

Kolla i länken som finns i tråden, där finns det ju bilder.

//3 år tog det - jag ska bli mamma igen
  • Anonym
    Sqti skrev 2008-10-30 14:54:23 följande:
    Låter omskuret i mina öron . Har du inget att jämföra med som du har sett innan om du förstår vad jag menar?

vi har varit ihop i 8år och innan dess.. ja jag vet inte.. så längesen kommer inte ihåg riktigt.. han är mitt ända riktiga förhållande.

Men jag tycker han ser annorlunda ut mot vad man sätt på film och tv å så..

Så efter vad ni skriver så tror jag också han är omskuren.. någon som vet om det är vanligt att man omskär i sri lanka deras kultur och religion? Eller kan det bero på medicinska orsaker när han var liten?

• Anonym
    La Lola skrev 2008-10-30 14:57:54 följande:
    TsKolla i länken som finns i tråden, där finns det ju bilder.
    Han ser precis ut som den snoppen som var omskuren på bilden. Då finns det ingen tvekan altså..
Svar på tråden Hur ser en omskuren snopp ut?