• Drömmar och förhoppningar

Modifast/Allevo - fördelar/nackdelar

Hej på er!
    Jag är sugen på att testa Modifast eller Allevo, men skulle först vilja ha era bidrag med hur ni tycker de funkar, fördelar, nackdelar, smaker, fungerar de... Ja, ni vet!

Hoppas det kommer någon som vill bidra. Jag valde känsliga rummet för att man ska kunna vara anonym om man vill det!

/Mvh Pisan

• Svar på tråden Modifast/Allevo - fördelar/nackdelar
  • Drömmar och förhoppningar

Själv har jag bara smakat Modifast vid ett tillfälle, det var potatis-och purjolökssoppan. Jag tyckte den smakade vedervärdigt! Vilka smaker kan du rekommendera?

• Anonym (testat)

Modifast: Tycker bäst om chokladen. Smakar som chokladpudding. Vaniljen var god första gången, men sen tycker jag den blev kvalmig och svår att få ner. Har inte provat andra smaker i påsarna. Däremot är deras olika bars jättegoda och mättar bra och man slipper även sötsuget.

Allevo: Tycker inte om vare sig deras drickor eller bars. Drickorna smakar konstigt och barsen är torra och smakar syntetiskt.

Smaken är ju olika men det här är vad jag tycker.

• Baggen

Modifast choklad är god.
    Allevo e inte så gott nåt av de..förutom pasta med broccoli som jag testat det är rätt nytt.
    Annars gillar jag naturdiet och nutrilett fardiglandade choklad jättegott..och deras bars går oxå ner=)

Svar på tråden Modifast/Allevo - fördelar/nackdelar