• Jaramla

Halkskyddsfärg så man kan göra egna halksockor???

Som rubriken lyder, finns det någon typ målarfärg som man kan måla eget halkskydd med? Har nån sorts aning om att jag sett det... Men var?? Tack för hjälpen!

• Svar på tråden Halkskyddsfärg så man kan göra egna halksockor???
  • nadja84

ska finnas någon färg på panduro man kan köpa men kommer inte ihåg vad den heter.. finns en tråd som är gammal här på fl där det står

• Vaja

Jag vill oxå veta. Sonen vägrar gå med vanliga strumpor. Måste vara med halkskydd under. Har oxå hört att det finns något på panduro, men vet inte vilken färg. Hoppas att det finns någon som vet.

• Ms Kanga

Mique har set med strumpor och anti-halk färg

• nadja84

Har googlat nu men hittar inget.. men vet att det är som en tub färgen är i. Du kanske kan ringa panduro och fråga dom borde veta där

• FiaMärta

Hittade på en färgbutik (Uppsala fäg) och de hette pèbèo volym , touch textile. Kostade typ 20 kr och fungerar jättebra.

• Vaja

Jag mailade Panduro ang färgen. Touch Textil Volume kan man använda till det. Finns i olika färger. Här skall beställas Glad

• nadja84
    Vaja skrev 2008-11-03 10:19:25 följande:
    Jag mailade Panduro ang färgen. Touch Textil Volume kan man använda till det. Finns i olika färger. Här skall beställas
    hittar den inte på deras hemsida.. har du länk?
  • nadja84

Nu hittade jag, tråkigt att man inte får använda mjukmedel eller torktumla med färgen på. Då jag brukar göra det med strumpor

Svar på tråden Halkskyddsfärg så man kan göra egna halksockor???