• Jossa 79

    Hur kan man göra så här mot ett barn???? Fy fan!

    Var inne på Aftonbladet och halkade in på en lista över "sköna" klipp på Youtube, rankade av ALex Schulman,

    Kolla in klipp #57 "världens elakaste farsa".

    www.1000apor.se/youtube-skonaste

    Fick tårar i ögonen när jag såg detta, ville hoppa igenom skärmen och ge barnet en stor kram!

  • Svar på tråden Hur kan man göra så här mot ett barn???? Fy fan!
  • Morbid angel

    Fy fan!!Usch så dåligt jag mår nu
    Inte nog med att lura pojkstackaren så utan även skratta elakt åt hans  besvikelse


    Att slåss för fred är som att knulla för att bli oskuld.
  • SilentStar
    Jossa 79 skrev 2008-10-31 12:37:31 följande:
    Var inne på Aftonbladet och halkade in på en lista över "sköna" klipp på Youtube, rankade av ALex Schulman,Kolla in klipp #57 "världens elakaste farsa". www.1000apor.se/youtube-skonaste tårar i ögonen när jag såg detta, ville hoppa igenom skärmen och ge barnet en stor kram!
    nej fy vad elakt! och så sitter alla och skrattar åt honom..tror stackarn kommer få men för livet...
  • mammatalman

    varför fortsätta länka till den. det är fel av alex och av dig. han "farsan" får ju bara ut mer av det om alla ser på klippet. undviker man klippet och ingen tittar på det så får han inte ut lika mycket

  • Jossa 79

    Och Alex Schulman, den dumme fan, skriver i texten "den här farsan är både ofattbart skön och ofattbart dum i huvudet".

    Ja, tro fasen att han är dum i huvudet men hur kan han vara "ofattbart skön"?????

  • Jossa 79

    Vadå får ut mer?


    mammatalman skrev 2008-10-31 12:47:30 följande:
    varför fortsätta länka till den. det är fel av alex och av dig. han "farsan" får ju bara ut mer av det om alla ser på klippet. undviker man klippet och ingen tittar på det så får han inte ut lika mycket
  • mammatalman

    Jossa 79 skrev 2008-10-31 12:49:49 följande:


    Vadå får ut mer?
    han ska inte få njuta av att andra tittar på när han är elak mot sin son. jag har inte sätt klippet tänker inte göra det heller och vet inte vem som lagt ut klippet.
  • Jossa 79

    Det är ett amerikanskt klipp som Alex Schulman länkat till i sin blogg. Kollade igenom andra klipp som han lagt upp som faktiskt var himla roliga, men detta klippet var inte roligt nånstans. Bara elakt.


    mammatalman skrev 2008-10-31 12:53:38 följande:
    Jossa 79 skrev 2008-10-31 12:49:49 följande:han ska inte få njuta av att andra tittar på när han är elak mot sin son. jag har inte sätt klippet tänker inte göra det heller och vet inte vem som lagt ut klippet.
  • Llimen

    fruktansvärt. det värsta är att det låter som att de är flera vuxna som sitter och skrattar åt honom.

Svar på tråden Hur kan man göra så här mot ett barn???? Fy fan!