• knyttan

Lammskinn från Jysk

Var på Jysk och såg att de har lammskinn för 348:- precis ett sådant jag tänkt ha i mjukliften. Någon som vet om de är bra? Vet av erfarenhet att Jysk produkter inte alltid är av så hög kvalitet, men det behöver ju inte vara så i detta fallet .

• Svar på tråden Lammskinn från Jysk
  • Hallonröd

Vill också veta var man ska köpa fårskinn för det ska bli det bästa utan att ruinera sig

Är det på Jysk bra?

Hade inget fårskinn sist...fick för mig att det bara var en modegrej...ALLA (nästan iallafall) hade sånt utom jag

MEN det kanske är bra med sådana där skinn...??...

Men har för mig jag läst nånstans att man inte kan tvätta fårskinn och då vet jag inte om jag vill ha nåt

Ni som är experter på fårskinn - hjälp till nu

• knyttan

Är det ingen som har lammskinn från Jysk?

• madebyinferno

Hallonröd:
    Har inget från Jysk iofs men får/lammskinn ska gå att tvätta i allmänhet!
    Vet att IKEAs krymper och blir tät när man tvättar det men det ska nog inte bebisen sova på, man kan däremot ha det i vagnen som sittdyna!
    Köpte mitt i Bilias butik och den är menad att ha i bilstolen eller så för den har uttag för bältet, tvättade den i maskin på 30grader med Ullschampo från minimundus.se och det fungerade perfekt - blev något hårdare på baksidan men vad gör det

Lycka till

• LillaMilou

Kikade på det på Jysk igår, men ska det se ut så? Jag tyckte att det var rätt fult, såg inge mysigt ut

• LillaLillan

gravid.se har fina lammskinn och dom går bra att tvätta också.

Svar på tråden Lammskinn från Jysk