• passau

Var får man Babybag i landet?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-31 13:43
    SKriv gärna vilket sjukhus och när det var... har hört att många inte ger ut det för att det är reklam...

suck...
    vi vill oxå få gratis saker ;)

• Svar på tråden Var får man Babybag i landet?
  • raspberryrevolution

i skåne, lund, får man två olika iaf när sonen föddes 07

• fru fanny

jag fick/tog när jag fick de 2 första barnen 05 och 07 på södersjukhuset i sthlm
    men nu när jag fick 3:an på samma ställe fick jag ingen

• ls66

Jag fick en på MVC och en likadan på förlossningen och en trevlig liten påse på BB (Jag var på Danderyds sjukhus)

• Vivi83

Fick på akademiska i Uppsala.

• knäppisen

om du inte får någon på sjukhuset kan du säkert beställa en direkt av dom.

• Ville Mor

Jag fick på Vrinnevisjukhuset i Norrköping

Gud vet allt men säger inget, jag vet inget men pratar jämt
  • Siili
    Vivi83 skrev 2008-11-01 14:59:08 följande:
    Fick på akademiska i Uppsala.
    Jag fick inte det. :-/
    Gabba Gabba Hey!
  • Veliga Mamman
    passau skrev 2008-10-31 13:42:53 följande:
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-31 13:43SKriv gärna vilket sjukhus och när det var... har hört att många inte ger ut det för att det är reklam...suck...vi vill oxå få gratis saker ;)
    Pampers kan du beställa gratis men Liberos babybag lämnar de ut på sjukhuset.
    Jag mailade Libero då vårt sjukhus inte delar ut dem och fick till svar att om jag inte får någon på BB så kunde jag maila dem så skickar de en till mig

Maila Libero och fråga...
  • Ameos

Siili skrev 2008-11-02 01:50:18 följande:

Jag fick inte det. :-/
    Vi fick 06, men inte nu i augusti 08.
  • Siili

Jag födde -07, så de kanske hade slutat dela ut den redan då.Fundersam

Gabba Gabba Hey!
  • Mirva
    passau skrev 2008-10-31 13:42:53 följande:
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-31 13:43SKriv gärna vilket sjukhus och när det var... har hört att många inte ger ut det för att det är reklam...suck...vi vill oxå få gratis saker ;)
    I stort sett värdelös reklam. Men är man fattig så är ju en miniflaska babyolja, några blöjor och Inoxytol (?) guld värt. Resten åkte direkt i sopen. Själv skulle jag gärna vilja veta vilka sjukhus som är Babybagfria, de får en stjärna i kanten av mig.
  • minasöner

hudiksvalls bb, vi fick två olika. pampers och libero

Mammas två älsklingar ♥ William 060718 ♥ och ♥ Ludvig 080930 ♥
  • raspberryrevolution
    Mirva skrev 2008-11-02 02:38:39 följande:
    I stort sett värdelös reklam. Men är man fattig så är ju en miniflaska babyolja, några blöjor och Inoxytol (?) guld värt. Resten åkte direkt i sopen. Själv skulle jag gärna vilja veta vilka sjukhus som är Babybagfria, de får en stjärna i kanten av mig.
    kan hålla med dig, det hade varit bättre om det inte vore en reklam utan en påse med bra start från typ apoteket istället för reklamprylar.
  • WilmersMamma

skellefteå bb, både libero och pampers.. fick dom 07 och min kompis som fick barn nyss fick dom också :)

Svar på tråden Var får man Babybag i landet?