• Jenna82

Silver Cross barnvagn

Hur mycket kan man ta för en sådan vagn, någon som vet?

Behöver svar rätt så omgående! Tack!

• Svar på tråden Silver Cross barnvagn
  • såsen

Har sett på blocket att någon anonnserde ut en lika vagn som din för 3000kr
    Lycka till

• Jenna82

såsen: nej men min vagn jag har på min sida e en tvillingjogger (babytravel). Har ej kort på den här silver cross barnvagnen..men snart! :)

Snälla någon som vet vad en sådan ny kostar eller hur mycket man kan ta för en sådan begagnad? :) Vore sååå tacksam!! :)))

• vill bli tre

silvercross.. e de inte dom där som ser lite gammeldax ut? jag har sett allt från 1200 till 12 000 på dem om de nu e dem du menar *fniss*

• Jenna82

Ja precis, d e dom jag menar!! Dom e sååå fina ju o min mamma ska nu sälja sin som hon hade till min lillasyster mindre än ett år...o hon undrar då va man kan ta för den. Den e alltså 14år gammal, men är i stort sätt i nyskick!

• Kråkan77

Jag var själv på jakt efter en sådan till min lilla kille. Det pris som jag fick av de flesta var 4000-5000 kr. En ny sådan kostar runt 12-13 000 har jag förstått. Jag tyckte att det var alldeles för dyrt för en beg vagn så det blev en annan i stället. Men de är mycket eftertraktade så även om priset ät högt så blir du/ni av med den.
    Kram kram

• Jenna82

Tack för era svar! Då vet jag på ett ungefär vad jag ska sätta för pris på den!

Men om nån mer vet så får den personen gärna svara! *puff puff*

Svar på tråden Silver Cross barnvagn