• Väntarochlängtar

Partylite - någon säljare här?

Är nyfiken på detta med Partylite..

Doftar dessa ljus LÄNGE och inte som tex Ikeas doftljus som inte luktar mer än i förpackningen och dessutom slockar snabbt (min erfarenhet i alla fall..)

Vad kostar teljusen och votiv (?) ljusen?

När man hittar ljus på Tradera, hur vet man då att det är "bra" priser??

Hur länge håller sig ljusen om man så säger??

Någon säljare i Gbg-trakten kanske??

• Svar på tråden Partylite - någon säljare här?
  • JagOchHan

jag är inte försäljare men köpare och total diggar partylites.
    Dom doftar hela tiden. Även om dom inte brinner. Jag brukar tända mina 1-2 timmar sen släcker jag dom, då luktar det hela kvällen.

Inboxa mig - jag känner en säljare om du vill få kontakt med en.

• JagOchHan

kan slänga in med en gång angående tradera - hos partylite kosta 12 st votivljus 140 kr har jag för mig. Har själv hittat på trader för typ 60 kr för 6st ljus men då tillkommer frakt.och då blir slutsumman samma som hos pl. Enda grejen med tradera är att du kan få tag på dofter som pl inte säljer längre. Hoppas du fick lite hjälp.

• Vhilma och Victor

Ja detta med Partylite är beroendeframkallande !
    Har man väl börjat köpa ljus där så kan man inte vara utan... Har varit på ljusparty 4 ggr i höst och handlat för över 1000spänn! Och fler partyn blir det...
    Funderar på att börja sälja själv...
    De dofter jag gillar bäst är: mullbär, säsongens kryddor, svart orchideè mfl.. *mums*

• JagOchHan

jag total diggar sockerdrickan (som tyvärr var sommarens doft och som utgått). Även sunwashed cotton mfl. Håller helt och hållet med Vhilma och Vicktor - det är beroende framkallande

• Monica H

Ljusen doftar tills dom tagit slut. En del lite starkare dofter behöver man inte äns tända för att det skall lukta. Men ändå är det snälla dofter som dom flesta gillar.
    Ljusen blir heller inte för gamla.

Teljusen ligger 12 st i en fp och kostar 85,- Brinner ca 4-6 timmar.
    Votivljusen ligger också 12 i en fp men man kan dela så man får 6 av en doft och 6 av en annan om man vill. Kostar 140,- fp och ett votitljus brinner 8-10 timmar.

Både teljusen och votivljusen blir vackert flytande. Teljusen ligger i en genomskinlig kopp och ger ett jättevackert sken åt alla håll. Färgerna är genomträngande i alla ljus. Alltså inte bara färgat på utsidan.

Har man hittat sin doft så är man fast

• Tess 5

Jag puffar självklart oxå för partylite jag är så fast så jag va tvungen att sälja själv..Det är verkligen världens roligaste jobb ;)

Svar på tråden Partylite - någon säljare här?