• KlämRisk08

Knullfest swingers!

Jag skulle vilja gå på en riktig knullfest där alla knulla med alla...bara att välja och vaka. någon mer som har den fantasin och varför?

• Svar på tråden Knullfest swingers!
  • Anonym (jaa...)

åh det skulle jag också vilja...fast det lär väl aldrig hända

• EnsamPappaEtuna

Det hade varit kul att gå dit. :D

Men det är _så_ lätt att känna sig stursk på förhand. Har hur lätt som helst att få bånge själv eller med en kvinna. Men hur lätt är det i en offentlig miljö egentligen. Jag får ju aldrig bånge i badhuset etc även om jag rent objektivt får mer stimuli där med tanke på att det är riktiga kvinnor istället för på porrbilder. Å andra sidan tror jag bången skulle mottas mindre väl i badhuset än på en knullfest *s*

• mrbiig
    EnsamPappaEtuna skrev 2008-11-01 21:36:28 följande:
    Det hade varit kul att gå dit. :DMen det är _så_ lätt att känna sig stursk på förhand. Har hur lätt som helst att få bånge själv eller med en kvinna. Men hur lätt är det i en offentlig miljö egentligen. Jag får ju aldrig bånge i badhuset etc även om jag rent objektivt får mer stimuli där med tanke på att det är riktiga kvinnor istället för på porrbilder. Å andra sidan tror jag bången skulle mottas mindre väl i badhuset än på en knullfest *s*
    Haha bången i badhuset är nog ingen hit!
  • Anonym (jaa...)

ja det är ju jäkligt lätt att fantisera, sen i verkligheten...när jag fantiserar om det går det mest ut på att ha sex med andra tjejer och se andra tjejer ha sex, trots att jag är hetero och har pojkvän...vet inte riktigt vad det handlar om men det är en riktigt dröm.

• Anonym (*slurp*)

Been there done that...det absolut häftigaste vi någonsin gjort i sexväg..det knullades i varje vrå av huset vi var i..vill igen!

• EnsamPappaEtuna
    mrbiig skrev 2008-11-01 21:38:45 följande:
    Haha bången i badhuset är nog ingen hit!
    Nä jag skulle skämmas ögonen ur mig om det hände :D
  • SnyggSlampan

Då vill jag bara ha sex med den jag kommer med.. alla andra kan gärna få titta o bli avis

Zchimla .. Min alldeles egna vackra slampiga flickvän
  • NoXigen

jupp jupp, skriver de samma

SnyggSlampan skrev 2008-11-01 21:51:02 följande:
    Då vill jag bara ha sex med den jag kommer med.. alla andra kan gärna få titta o bli avis
  • Anonym (*slurp*)

Då kan man lika gärna vara hemma.. Så otroligt läckert att känna andras kroppar runt omkring ens egen..

Svar på tråden Knullfest swingers!