• Anonym (T)

måste ett par stå öppet i biljard hallen och hånglar så alla ser? menar jobbigt!

spelade biljard ikväll på haloween sen kommer de ett par å står å hånglar öppet efter varje slag dom slår i, menar kändes ksitjobbigt å höra deras mm osv kan man inte respektera att de finns andra omrking en?

• Svar på tråden måste ett par stå öppet i biljard hallen och hånglar så alla ser? menar jobbigt!
  • Alvi

Oj, singel eller nydumpad, TS?

Once you try menskopp you´ll never go back!
  • snapdragon

Jag ser inte varför jag inte skulle ha all rätt att hångla med min man offentligt om jag så behagar, faktiskt.

• Anonym (hehe)

Låter urmysigt tycker jag...

• Marija79

Fan vad kul, önskar att jag såg mer sådana öppna kärleks och lustförklaringar i vårt avlånga land där de flesta är stroppiga och höjer på ögonbrynen om man öppet visar att man älskar eller åtrår varrandra!  

• Anonym

Appropå hånel. Sonen tre år såg ett par hångla på reklam på tv i kväll. Han vänder sig mot mig och härmar deras rörelser på mig (massa pussar i hela ansiktet) ruffsar mig i håret och påpekar att killen håller tjejen på rumpan. Tänk vad uppmärksamma de är.

• snapdragon

Vad är det som stör dig med hånglande par TS?
    Vad är det du finner respektlöst?

• Anonym (T)

tycker de bara kändes jobbigt menar dom va inte bara hånglandes utan mer inne åt sex hållet just de att dom stönade i öppet rum bland folk kändes jobbigt, men resten va helt o men vill dom ha sex så kan dom ju iaf gå hem o ha det dom spelade tp en tjugo minuter sen gick dom :/

• Anonym (T)

nej jag har partner kunde bara inte hångla me min partner eftersom en i släkten va med så jag ville inte stå där och hångla upp min partner när man är me släkten kan ju kännas lite pinsamt

• snapdragon

vad gjord de som var "mer inne åt sex hållet" ?

var det stönandet som störde dig?

• Anonym (T)

ja de a stönandet menar inte vill jag höra dem stöna i biljardhallen men men e ju bara så jag känner ha en fin fortsatt kväll alla

Svar på tråden måste ett par stå öppet i biljard hallen och hånglar så alla ser? menar jobbigt!