• DearKarma

äl flytningar innan bim???

Imorse fick jag vita flytningar, som såg ut precis som vid äl. Som äggvita ungefär, (ja ni känner till den beskrivningen, hehe) Jag har bim typ imorgon, men enligt vissa äl-kalendrar idag.
    Så jag undrar varför jag får "äl-flytningar" så här sent i cykeln? Kan man få så innan mens? eller kan det vara tecken på graviditet? Har inte erfarenhet av detta sedan tidigare, så jag tänkte höra med er därute=)

Så svettas jag som en galning på morgonen...37.4 i temp denna morgon.

• Svar på tråden äl flytningar innan bim???
  • Solblomman 26

Hej DearKarma, har tyvärr inget svar på frågan men skulle gärna vilja ha ett!
    Upplevde nämligen samma sak i veckan, fick på torsdagen de typiska äl-flytningarna och undrade varför de kom så sent, fick sedan mensen på torsdagen. Så därför undrar även jag om dessa flytningar kan dyka upp precis innan mens?? Skumt var det iaf

• Mrs Oudad

Jag hade mycket flytningar när jag vad gravid... men kan inte komma ihåg att jag hade det precis dagen innan bim

• dunderhanna

ja vill inte vara tråkig men mellan äl och bim bildas en slempropp som stannar kvar om man är gravid men kommer ut innan eller med mensen om de inte tar sig.. är väl när tappen börja öppnas den utsöndras om ja säger så..
    vissa märker av detta medans på andra kommer den ut me själva mensen..
    får alltid så ca 2-5 dagar innan mensen kommer..
    dock inte denna gång nu ha ja bara massa massa flytningar..

• Littlestar83

Jag har oxå fått en flytning som du beskriver... O det fick jag 2 dagar innan jag plussade... Lycka till!!

• Stjärn klart

Nu efter att jag hade Äl i onsdags har jag fortfarande flytningar, betyder det då alltså att jag inte lyckats denna gången?

• dunderhanna

de är väldigt olika men jag få alltid typ äl flytningar nån dag innan bim.. vissa få en lång typ gulaktigälflytning när ägget fäst så för vissa är de pos för andra neg.. helt olika från person till person..

Svar på tråden äl flytningar innan bim???