Vill veta allt om Brio Race !
Funderar på att köpa en race o undrar tex hur ligglägena funkar , skulle ni kunna ta med utomland mm ? Ska åka till Thailand snart med våra småtting 6 månader o snart 2 år o vill ha med en bra vagn.
Funderar på att köpa en race o undrar tex hur ligglägena funkar , skulle ni kunna ta med utomland mm ? Ska åka till Thailand snart med våra småtting 6 månader o snart 2 år o vill ha med en bra vagn.
inte fullt liggläge men för 2 åringen funkar det nog bra 6 mån lite värre,,,,
den r baktung om du lastar mycket på handtaget,,,
annars tycker jag den är bra smidig och lagom stor vagn fast ändå liten. inte som kombivagnen...
Ingen mer ?
jag har haft en race och den var bra, men efter att ha sett och fått en kronan sulky demonstrerad för mig på underbarabarn mässan så kan jag VERKLIGEN rekommendera den!
Den har FULLT liggläge
Inbyggt solskydd och mygg nät
Stor varukorg
Reglerbart handtag
lätt och smidig, blev mkt liten ihop fälld( levereras i en transport väska också, extremt bra om man ska ut och resa tycker jag)
Sele finns.
Titta på den om du vill? och jämför med brio race!
/Linda
jag har en sådan vagn, jag gillar den jätte mycket, jag tog den vagnen i går när vi gick på kalas, min lilla pojke är 6 månader och han låg ganska så bra i den, den är lätt att köra,
hade nog hellre valt brio sitty med suflett. Fast min favvo är Helt klart teutonia Timmy.
men det är ju suflett på brio race
brio sitty är utan suflett
skulle absolut inte välja en sitty, den kan ju inte den lille åka i och det är ju dumt.
mamma med tre:Låter intressant hur mycket kostar den ?
Ingen sam har tagit med racen på utlandsresa ?
Jag har flugit kors och tvärs i landet och världen m min dotters race, Den har packats ner och upp otaliga gånger. Blivit brutalt hanterad och hållit ändå. Den är så otroligt skön att köra, liten, genomtänkt och hållbar. Det enda minuset är att den inte har helt liggläge. Mjuk kudde både på sittstället och bakom ryggen gör mycket. Kan helt klart rekommendera Brio Race som resevagn och vagn överhuvudtaget.