• Svar på tråden Jag tog bort nästan allt hår
  • onetwothree

helt ärligt, så tyckte jag att det var snyggare före. Menmen, så länge du trivs så är det ju lugnt

• Jossi78
    onetwothree skrev 2008-11-02 14:29:06 följande:
    helt ärligt, så tyckte jag att det var snyggare före. Menmen, så länge du trivs så är det ju lugnt
    violet skrev 2008-11-02 14:30:17 följande:
    Snyggare före.
    Ja de kanske de va =) Men mitt hår växer som ogräs & nu ville jag pröva nått nytt!
    ★Sköt ditt, så sköter jag mitt★
  • Crazy Baby

Så där har jag också gjort! Hade klippt maken med trimmern och tyckte sen att kan han kan väl jag! Är sååå skönt, men nu nästan ett år senare har jag ångrat mig och vill att det ska växa fort som attans!

• pennylane82

Tycker det var snyggare innan. Tycker inte tjejer ska se ut som killar, men det är ju min åsikt.

• Snooze

Kul! Äntligen en till Jag ledsnar lite då å då och då åker trimmern fram.... Just nu är det rakat med 3-4 cm tuppkam

• Jossi78
    Erika89 skrev 2008-11-02 14:31:15 följande:
    jättemodigt av dig, jag tycker du är snygg! Skulle också göra't om jag vågade!
    Tack =)
    Crazy Baby skrev 2008-11-02 14:32:19 följande:
    Så där har jag också gjort! Hade klippt maken med trimmern och tyckte sen att kan han kan väl jag! Är sååå skönt, men nu nästan ett år senare har jag ångrat mig och vill att det ska växa fort som attans!
    Jaha okej! Men jag har ju haft ganska kort hår massor av år, så jag märker knappt nån skillnad!
    ★Sköt ditt, så sköter jag mitt★
  • Snooze
    pennylane82 skrev 2008-11-02 14:32:36 följande:
    Tycker det var snyggare innan. Tycker inte tjejer ska se ut som killar, men det är ju min åsikt.
    Då borde du alltså rimligtvis inte gilla killar med lite längre hår?!? Jisses, det var den dummaste kommentar jag hört på länge.... Tur för dej att det var DIN åsikt...
Svar på tråden Jag tog bort nästan allt hår