Farsdag
Söker tips på vad jag kan ge min älskade på farsdag. VI väntar första barnet, BF imorgon så är inte säkert att vi har bebisen då än. Men jag vill ändå uppmärksamma honom!
Gärna något som jag kan förbereda nu innan.
Söker tips på vad jag kan ge min älskade på farsdag. VI väntar första barnet, BF imorgon så är inte säkert att vi har bebisen då än. Men jag vill ändå uppmärksamma honom!
Gärna något som jag kan förbereda nu innan.
Åh, ta inte ut glädjen i förväg. Om ni testar positivt i morgon är det väl farsdagspresent nog? Om du förbereder något och testar negativt kanske det känns extra tråkigt?
bf = beräknad förlossning.
hihi
hon har ju BF imorgon så hon har nog redan testat positivt ![]()
Jag har BF den 15/11
Jag Köpte en flaska champagne och en liten bok om latmaskar, fanns massa roliga böcker, lilla boken om pappa och sånt på gallerix... men min man är en latis så han fick den boken
Äsch, vad dum jag är (eller trött).
Ja, klart att du testat positivt redan! *skrattar för mig själv*
Men då tycker jag att du ska slå på stort!!! Köp något till bebisen åt honom, lite kläder eller en leksak!!!
Varför köpa grejor till bebben ÅT honom? Den vill han säkert göra själv! =) Köp något till HONOM, som han vill ha? Finns en fin bok "mitt första år som pappa" tycker den verkar söt. Eller, boka tid för floating eller något... Jag kommer nog att köpa ett nytt spel eller ngt. BF 22/1, så ett litet tag till kanske han hinner spela... =)
Är inte farsdag den 9e? aja iaf... köp något från bebisen till honom.. för det är ju hon/hans pappa... nått han behöver. hoppas bebis kommer i rätt tid.. hehe annars kanske han kan få en försenad farsdag för det skulle gå hem här iaf... är ju gulligt hela grejen även om själva dagen blir en annan dag då kanske.
Jag hoppas också att bebisen kommer på BF!! Men tror inte att han behagar titta ut riktigt än.
Tack för tipsen!
Nu är vår dotter redan född men jag bestälde en mugg med bild av dem tillsammans på till honom samt ett namnsmycke med hennes namn på. Det blev ganska dyrt men jag vill uppmärksamma hans första fars dag
Jag har köpt haklappar på Kappahl, svarta med döskallar där det står "I love dad"
59kr, det fick duga