• Anonym (sirpa)

Lukt från underlivet innan mens?

Är det någon mer än jag som alltid känner en liten lukt från underlivet strax innan mens?
    Det luktar litegrann som sperma?

• Svar på tråden Lukt från underlivet innan mens?
  • Anonym (samma)

Här har du en till. Lite åt det *sura* hållet.

• Anonym (sirpa)

Vad är det i sperma som luktar tro? Det luktar alfalfa-groddar.

• Anonym (yesbox!)

jaaa. det luktar skitäckligt

• Anonym (sirpa)

Jasså tycker du att det luktar illa yesbox? :) Det tycker nog inte jag, men jag reagerar på det då det bara är inför mens som det luktar så från mitt underliv. Suspekt lukt.
    Eller menade du att det är äckligt att groddar luktar som sperma?

• Anonym (yesbox!)

menade underlivslukten, men sperma-groddar är väl lite småäckligt det också
    fast egentligen kanske inte äckligt är rätt ord... snarare... annorlunda... starkare och annorlunda. som att man haft massa sex och inte tvättat sig på flera dagar typ

• Anonym (sirpa)

Haha, ja man tänker att shit vad konstigt det var ju flera dagar sen vi hade sex och jag har duschat fyra gånger. :)

• Anonym (yesbox!)

Anonym (sirpa) skrev 2008-11-02 23:12:38 följande:

Haha, ja man tänker att shit vad konstigt det var ju flera dagar sen vi hade sex och jag har duschat fyra gånger. :)
    jaaaaa, precis så

trodde jag var ensammast i världen om detta pinsamma, tack familjeliv för att du gav mig medsystrar i mörkret !
  • Anonym (sirpa)

Ja det var skönt faktiskt. Man är sällan ensam. :) Men skönt att få det svart på vitt ibland.
    Ngt annat du tror dig vara ensam om? :)

• Anonym (samma)

Anonym (yesbox!) skrev 2008-11-02 23:17:10 följande:
    [citat]
    Anonym (sirpa) skrev 2008-11-02 23:12:38 följande:
    jaaaaa, precis så trodde jag var ensammast i världen om detta pinsamma, tack familjeliv för att du gav mig medsystrar i mörkret

Nog har du medsystrar alltid

• Anonym (yesbox!)

men vad beror det på då?

Anonym (sirpa) skrev 2008-11-02 23:19:31 följande:

Ngt annat du tror dig vara ensam om? :)
    haha.. jag tror alltid att allt händer mig och bara mig, särskilt konstiga saker. hypokondriker-XL är mitt mellannamn
Svar på tråden Lukt från underlivet innan mens?