• Anonym

Vad kostar en shot, ungefär?

Vill vara anonym då jag tycker detta är lite pinsamt.

Var ute på möhippa i helgen. Vi avslutade på ett ställe där jag beställde in 2 shotbrickor som vi skulle dela på.

Tjejen i baren sa att dom inte hade det men det kunde hon ordna ändå. Vi brukar beställa sånna och dela på när vi är ute på andra ställen och där betalar vi 100 kr för 10 shots.
    Tjejen i baren sa 198 kr. Vilket säkert var till någon annan då (höll på med många samtidigt) för jag kollade på internetbanken idag och fick se att jag hade betalt

1400 kr!!!!

Fan! Kan dom verkligen kosta 70 kr styck? Sitter här och grubblar, försöker samtidigt komma på vad jag ska säga till sambon dumma, dumma, DUMMA mig som inte lyssnade bättre eller kollade kvittot direkt!

• Svar på tråden Vad kostar en shot, ungefär?
  • Anonym

Nja 70 låter lite mycket men 10 kr som ni i vanliga fall betalar låter väldigt lite dock.

• Anonym

Vad var det för shots ni tog. Brukar vara olika priser för olika saker.

Men jag skulle tippa på allt mellan 35-70:- beroende på vad.

• Anonym

här kostar en tequila shot 70 lr 90 kr...

• Anonym
    Anonym skrev 2008-11-02 23:19:33 följande:
    Vad var det för shots ni tog. Brukar vara olika priser för olika saker.Men jag skulle tippa på allt mellan 35-70:- beroende på vad.
    det var lakrits och viol iaf!
  • Anonym (123)

Låter superbilligt med 100 kr för 10 shots. En shot brukar ju vara åtminstone 3 cl och med tanke på att centiliterpriset på sprit ligger på allt från 10 kr och uppåt så kan ju en bricka med shots lätt komma upp i stora summor.

• Anonym

usch, då stämmer det alltså.. typiskt!!

• violet

Nej jag tycker inte det låter så orimmligt.

• Anonym (123)
    Anonym skrev 2008-11-02 23:23:02 följande:
    usch, då stämmer det alltså.. typiskt!!
    Var det bara du som skulle betala då?
  • Anonym

Anonym (123) skrev 2008-11-02 23:22:39 följande:

Låter superbilligt med 100 kr för 10 shots. En shot brukar ju vara åtminstone 3 cl och med tanke på att centiliterpriset på sprit ligger på allt från 10 kr och uppåt så kan ju en bricka med shots lätt komma upp i stora summor.
    mja, men jag skrev fel, 6 shots är det i brickorna vi brukar köpa. billigt ändå kanske.

men hon sa aldrig att det gick på så mycket, hade definitivt reagerat om hon sa den summan..för så jäkla full var jag inte
Svar på tråden Vad kostar en shot, ungefär?